Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال در دومین جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در کردستان، اظهار داشت: در سال پایانی دولت قرار داریم و به دلیل تحریم‌ها و کرونا، مردم با مشکل مواجه هستند و این امر سبب بروز نگرانی‌هایی شده مبنی بر اینکه دولت پیگیر مسائل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای خدمت رسانی به مردم، افزود: علیرغم وجود مشکلات، دولت اقدامات خوبی در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی داشته که هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دولت به مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان بیان کرد: باید تلاش کنیم در این فرصت، با اطلاع رسانی این اقدامات به مردم، امید و نشاط را در جامعه ایجاد کنیم.

در ادامه این جلسه، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار نیز بر ضرورت ایجاد فضای امیدواری در جامعه تاکید کرد و افزود: مهم است که در هفته دولت، عملکرد فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته به درستی به مردم اطلاع رسانی شود.

خالد جعفری ضمن اشاره به برخی پروژه‌های اقتصادی در استان کردستان که آماده بهره برداری در هفته دولت هستند، انعکاس و اطلاع رسانی در این خصوص را بسیار مهم ارزیابی کرد.

کد خبر 4996778

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان هفته دولت ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم آمار کرونا گرگان ماه محرم محرم 99 شهرکرد کمک مومنانه قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا اطلاع رسانی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد

رئیس جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

به گزارش مشرق، ‌رئیس جمهور در گفت‌وگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

‌استاندار سیستان و بلوچستان در این گفتگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است