Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@22:31:47 GMT

دستمزد پیرلو یک سوم ساری

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۰۶۰۳

دستمزد پیرلو یک سوم ساری

سرمربی جدید یوونتوس سالیانه تنها ۱.۸ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، حضور آندره پیرلو در نیمکت یوونتوس همه را شگفت زده کرد و باعث شد هوای تازه ای وارد تیم شود. کاملا مشخص است امضای قرارداد با سرمربی جوان به معنای تحول در تیم است اما این اتفاق از لحاظ اقتصادی هم اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

دستمزد پیرلو برای هر فصل ۱.۸ میلیون یورو خواهد بود که یکی از کمترین دستمزدها به حساب می آید. هافبک پیشین یوونتوس یک سوم مائوریتسیو ساری (۵.۵ میلیون یورو) و یک چهارم آلگری (۷.۵ میلیون یورو) دریافت خواهد کرد. 

بر این اساس یوونتوس نه تنها چهره نیمکت خود را متحول کرد بلکه از لحاظ اقتصادی پول مناسبی را پس انداز کرد. 

پیرلو اکنون به دنبال ساخت تیم جدیدش است و یکی از اهدافش امضای قرارداد با ایسکو است. بیانکونری آماده است تا آرون رمزی را با هافبک رئال مادرید معاوضه کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آندره پیرلو مائوریسیو ساری تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو باجو از کنان ایلدیز، ستاره یوونتوس، تمجید کرد و مسابقات سری A را زیبا و مدرن توصیف کرد.

ایلدیز 18 ساله در فصل جاری به عنوان بازیکن اصلی یووه بازی کرده و به سرعت موفق شد مورد توجه کادرفنی و هواداران قرار بگیرد. او تاکنون 5 بازی ملی برای تیم ملی ترکیه انجام داده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

باجو در مصاحبه با توتواسپورت درمورد درخشش ایلدیز گفت: "من ایلدیز را خیلی دوست دارم، او ویژگی‌های باورنکردنی‌ای دارد. با این اوصاف، معتقدم فوتبال در ایتالیا همیشه سخت بوده و هست. زمان تغییر کرده، آنچه امروز می‌بینیم یک ورزش کاملا متفاوت است، تحقیقات بسیار بیشتر، دانش بیشتر و همینطور فرهنگ بیشتری وجود دارد. در گذشته فوتبال ما فقط محدود به کار با توپ می‌شد. این ابزاری بود که ما هرگز نباید آن را از دست بدهیم یا رها کنیم.”

از او در مورد مشکلات بیانکونری در این فصل پرسیده شد. باجو پاسخ داد: "نمی‌دانم، چون در اطراف تیم نیستیم، انجام هر نوع ارزیابی برایم دشوار است. چیزی که می‌خواهم بگویم این است که یوونتوس، حتی اگر امسال در رقابت برای اسکودتو هم نباشد، همچنان تیمی بسیار سرسخت است."

باجو مطمئن است که یووه می‌تواند به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند: "کاملا بله. فکر می‌کنم آن‌ها همه چیز لازم برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ را دارند."

دیگر خبرها

  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • فلیپه اندرسون اعلام کرد: از لاتزیو جدا می‌شوم
  • کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس
  • تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است
  • عملکرد خوب وانیا میلینکوویچ، دروازه تورینو مقابل یوونتوس / فیلم
  • خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
  • حداقل دستمزد در هر یک از کشور‌های جهان عرب چند دلار است؟
  • حداقل دستمزد در هر یک از کشورهای جهان عرب چند دلار است؟ ( اینفوگرافی)
  • خلاصه بازی یوونتوس و تورینو + فیلم
  • وضعیت آرام پمپ بنزین‌های ساری