Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، «حمیدرضا غزنوی» امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: این لوازم‌خانگی، هر چند با امکانات کمتر اما با کیفیت مناسب خواهند بود که تلاش شده «بدون یک ریال سود» به دست اقشار آسیب‌پذیر برسد.

به گفته این مقام صنفی، تولید پنج قلم جنس شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی (اتوماتیک و دوقلو)، تلویزیون ۳۲ و ۴۳ اینچ و جاروبرقی در این طرح پیش‌بینی شده که در قالب دو سبد، یکی با قیمت ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و دیگری ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به دست جامعه هدف خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان‌داشت: ۱.۵ میلیون دستگاه یاد شده معادل ۲۰ درصد سهم کل کشور است، اما مطابق مصوبه ستاد تنظیم بازار در بازار عرضه نمی‌شوند، بلکه با نظارت معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت توزیع می‌شود.

غزنوی خاطرنشان‌کرد:‌ جامعه هدف سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی‌(ره)، همچنین فرزندان در آستانه ازدواج اعضای صندوق‌های بازنشستگی لشگری و کشوری می‌توانند از این سبدهای لوازم خانگی استفاده کنند.

وی گفت: ‌از حدود دو هفته پیش، توزیع این لوازم‌خانگی ارزان قیمت در سطح کشور آغاز شده، حمل‌ونقل آن به درب منازل مشتریان و نصب آنها رایگان بوده و از خدمات پس از فروش و ضمانت لازم برخوردارند.

به گزارش ایرنا، مطابق آمارهای رسمی منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت در سه ماهه نخست امسال شرکت‌های داخلی ۲۱۰ هزار و ۲۰۰ دستگاه تلویزیون تولید کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۴۹.۴ درصدی داشته است.

همچنین تولید یخچال و فریزر با رشد ۷.۹ درصدی به ۳۲۸ هزار و ۵۰۰ دستگاه و ماشین لباسشویی با رشد ۱۱۵.۱ درصدی به ۲۰۷ هزار و ۴۰۰ دستگاه رسید.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی

به گزارش خبرنگار، مهر دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶:۳۰ امروز شنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر صفر تیم اصفهانی به پایان رسید.

شاگردان محمد ربیعی در حالی نتوانستند گلی را در ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی امروز به ثمر برسانند که قبل از شروع مسابقه ۳۰ امتیاز در فصل جاری کسب کرده بودند. آنها که روندی نامطلوب در دور برگشت این رقابت‌ها داشته اند برای ارتقای جایگاه خود در جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز اساسی داشتند و توانستند با این پیروزی ۳ امتیاز ارزشمند را به اندوخته خود اضافه کنند.

در جدول رده بندی لیگ برتر، ذوب آهن با ۳۳ امتیاز در رده هفتم قرار حضور دارد و آلومینیوم با ۳۰ امتیاز دهم است.

کد خبر 6084773

دیگر خبرها

  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • ◄ سونامی و آوار گرانی بر سر رانندگان عمومی از حق بیمه 3 میلیونی تا هزینه دلاری لوازم یدکی
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی