Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - فیس‌بوک اعلام کرده که سیستم‌هایش در شناسایی محتوای نفت پراکنی بهتر عمل می‌کنند و گزارش‌های سه ماهه را در مورد نحوه حذف این محتوا در سرویس خود منتشر کرده است.
شرکت فیس‌بوک در سه ماهه دوم امسال ۲۲.۵ میلیون پستی که سیاست‌های این شرکت در خصوص نفرت پراکنی را نقض کرده بودند، حذف کرد که بیش از دو برابر پست‌های حذف شده در سه ماهه نخست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، فیس‌بوک اعلام کرد حدود ۹۵ درصد از این پست‌های نفرت‌پراکنی را با استفاده از سیستم‌های نرم‌افزاری اتوماتیک و بدون این که کاربران آنها را گزارش دهند، حذف کرده است. این آمار نشان داد که چگونه فیس‌بوک ۱.۵ میلیارد اکانت جعلی و میلیون‌ها پست نقض کننده سیاست عدم نفرت پراکنی و تروریسم را طی مدت مذکور حذف کرده است.

گروه‌های مدافع حقوق شهروندان مدعی هستند فیس‌بوک در اعمال سیاست‌های خود کوتاهی کرده و ماه گذشته یک بایکوت تبلیغاتی را ترتیب دادند که طی آن صدها شرکت هزینه برای تبلیغات در این شبکه اجتماعی را متوقف کردند. فیس‌بوک اعلام کرده که سیستم‌هایش در شناسایی محتوای نفت پراکنی بهتر عمل می‌کنند و گزارش‌های سه ماهه را در مورد نحوه حذف این محتوا در سرویس خود منتشر کرده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، گزارش روز دوشنبه ان.بی.سی نیوز نشان داد که "گروه‌ها و صفحات" خصوصی فیس بوک که به گروه دست راستی افراطی QAnon اختصاص یافته، میلیون‌ها هوادار در این شبکه اجتماعی دارد. گزارش اخیر فیس‌بوک به این گروه اشاره‌ای نکرده است.

فیس‌بوک همچنین اعلام کرد هفت میلیون پست را برای اشتراک گذاری اطلاعات نادرست درباره ویروس کرونای جدید در سه ماهه دوم حذف کرده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک فیس بوک شبکه اجتماعی نفرت پراکنی نفرت پراکنی سه ماهه فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات

به گزارش تابناک اقتصادی؛ روز گذشته داوود رنگی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با اقتصاد آنلاین اعلام کرده بود که یک ماه است، تخصیص ارز به واردات کالاهای اساسی متوقف شده است، موضوعی که علیرغم انتظار نسبت به پاسخگویی به رسانه ها، با واکنش سریع بانک مرکزی مواجه شد. این بانک با ارسال نامه ای به اقتصاد آنلاین اعلام کرد که این مطلب را تکذیب می کند و از ابتدای سال جاری (فروردین ماه)، بر اساس آمار موجود بانک مرکزی، ۲ میلیارد و ۷۷۲  میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

این تکذیبیه بانک مرکزی در شرایطی صادر شد که امروز، باز هم فعالان اقتصادی و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران که در نشست صبحانه کاری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موضوع تحقق شعار سال و بررسی برخی مشکلات و مسائل پیش روی بخش خصوصی در اتاق تهران گرد هم آمدند، دوباره این موضوع را تکرار کردند.

به نقل از اقتصادآنلاین؛ کاوه زرگران، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: فعالان اقتصادی ۵ ماه است که منتظر تخصیص ارز هستند.

وی افزود: از ۳۰ مهرماه خیلی از شرکت ها کالاهای اساسی را وارد و در بازارهای داخلی فروخته اند و منتظر تخصیص ارز هستند، از این تاریخ به بعد بسیاری از کالاها مشمول تخصیص ارز نشده اند.

زرگران گفت: بانک مرکزی دیروز اعلام کرده که اتاق تهران اطلاعات اشتباه داده، به عنوان رئیس انجمن غلات اعلام می کنم که ما محموله های متعددی از  شرکت های مختلف از ۳۰ مهر سال گذشته در نوبت تخصیص ارز هستند و هنوز نتوانسته اند ارز دریافت کنند. 

وی افزود: در ۵ ماه پایانی سال ۱۴۰۲ دولت خوراک مردم را از جیب بخش خصوصی و یا حالا وام هایی که بانک ها تامین کرده اند داده است و همچنان بخش خصوصی منتظر است که تعیین تکلیف شود.

زرگران ادامه داد: یک ماه از سال گذشته و وضعیت نرخ ارز به دلیل بودجه مشخص نیست گفته می شود که قرار است نرخ ارز شکر و برنج که ۲۸ هزار و ۵۰۰ است حذف شود، اما این موضوع ابلاغ نشده و این روند می تواند تامین این کالاها را در بازار در آینده مشکل کند.

 

دیگر خبرها

  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • فولاد چین در تجارت جهانی پررنگ شد
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • خاندوزی چند هفته قبل از وزیر شدن: شش ماهه مشکل گرانی‌ها حل می‌شود
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • تورم دوازده ماهه منتهی به فروردین، ۳۸.۸درصد شد
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات