Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار نورعلی یاری اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی از بر سرقت منزل و مغازه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان ایلام، مخفیگاه این سارق حرفه‌ای شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی در مخفیگاهش دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت از ۱۵ باب مغازه و ۳۸ باب منزل اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه این متهم تاکنون به ۵۳ فقره سرقت اعتراف کرده است، گفت: متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی و در راستای مطالبه به حق مردم تحویل مراجع قضایی شد.

سردار یاری از مردم خواست با رعایت هشدارهای پلیسی و انتظامی و همچنین مجهز کردن مغازه‌ها و منزل خود به سیستم‌های الکترونیکی ضد سرقت، فرصت سرقت از سارقان را سلب کنند.

کد خبر 4996772

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت ایلام ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم آمار کرونا ماه محرم گرگان محرم 99 شهرکرد کمک مومنانه قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی‌های تلفن همراه از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در کرج، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۴۶ دهقان ویلا قرار گرفت.

وی مطرح کرد: شگرد سارق این بود که هنگام رسیدن به مقصد از رانندگان درخواست استفاده از گوشی‌های همراه آنان جهت تماس با خانواده خود را می کرده و پس از گرفتن گوشی راننده سریعاً از محل متواری می شده است.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: با اقدامات فنی و تخصصی و رصد پابند الکترونیک سارقان در محل‌های انجام سرقت، سارق که مجهز به پابند الکترونیک بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم به هشت فقره سرقت تلفن همراه رانندگان تاکسی اینترنتی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: به کارگیری شیوه‌های علمی و روش‌های نوین در مقابله با وقوع جرایم و کشف جرایم بسیار مهم و ضروری است.

کد خبر 6086548

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب