Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:53:22 GMT

رودخانه تجن جان نوجوان ساروی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۰۷۵۸

رودخانه تجن جان نوجوان ساروی را گرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی نادربیکی مسئول تیم غواصی آتش نشانی ساری گفت: با دریافت گزارش حادثه غرق شدن پسر نوجوان در رودخانه تجن محدوده روستای گلما، بلافاصله تیم غواصی آتش نشانی ساری به محل حادثه اعزام شد.
او افزود: با تلاش بی وقفه غواصان این سازمان پس از دو ساعت جستجو پیکر بی جان پسر نوجوان از آب رودخانه به بیرون کشیده و تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول تیم غواصی آتش نشانی ساری با تاکید بر رعایت همه موارد ایمنی از سوی شهروندان، افزود: شنا کردن در رودخانه و آب بندان‌ها ممنوع است، شهروندان از شنا کردن در این اماکن جداً خودداری کنند و از مراقبت فرزندان خود در این اماکن غافل نباشند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی ساری غرق شدگی شنا کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت

مهدی حیدری روز چهارشنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان با بیان اینکه طبق گزارش‌های اعلام شده، تابستان سال گذشته میزان غرق شدگی در سواحل گیلان و مازندران به ترتیب کاهش ۷۳ درصدی و ۵۰ درصدی داشته است گفت: تلاش می‌کنیم با اقدامات پیشگیرانه این روند در تابستان امسال نیز نمود بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه به دستور رئیس جمهور از محل اعتبارات ستاد بحران بودجه ای برای پرداخت حقوق ناجیان اختصاص یافت اضافه کرد: علاوه بر افزایش حقوق ناجیان در سواحل شمال و جنوب کشور، پرداختی ها نیز به موقع شده است.

این مسوول در خصوص برگزاری دوره‌های غواصی نیز خاطرنشان کرد: طبق ساز و کارهای فراهم شده دوره‌های نجات غریق در قالب کلوپ برگزار می‌شود و خارج از آن غیرقانونی است.

حیدری، با بیان اینکه هماهنگی مربیان و مدرسان غواصی برای برگزاری چنین دوره‌هایی از سوی فدراسیون به حداقل کاهش یافته است، افزود: این کار توسط هیات های استانی انجام می گیرد.

حیدری به فعالیت‌های ناجیان در تعطیلات نوروز سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: طی این مدت ناجیان غریق در سراسر کشور به خصوص استان‌های خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، مازندران و گیلان فعال بودند.

وی درخصوص برنامه های این فدراسیون در استان خوزستان و در حوزه نجات غریق و جلوگیری از بروز حوادث جانی در نوروز امسال گفت: خوشبختانه با عملکرد خوب ناجیان هفته اول تعطیلات نوروزی در خوزستان مورد غرق شدگی نداشتیم اما در هفته دوم مواردی گزارش شد که خارج از مدیریت بوده است.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان اینکه آموزش از مولفه‌های های مهم این فدراسیون است اضافه کرد: طی ۲ دهه اخیر وابستگی هایی در آموزش، وجود داشت اما امروزه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های های اساتید دانشگاهی و متولیان دیگر اتفاقات خوبی در این بخش رخ داده است.

این مسوول ادامه داد: هم اکنون استانداردترین روش های غریق نجات توسط ناجیان مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که نجات جان انسان‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی کسب مقام سوم آموزشی هیات نجات غریق و غواصی استان زنجان در کشور را یادآور شد و گفت: بر این اساس مسابقات نجات غریق شمالغرب کشور به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • شنیده شدن چند صدای انفجار در اصفهان/نشانی از انفجار و تخریب نیست
  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • سیل 3 دختر نوجوان را با خود برد