Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@08:28:18 GMT

تفاوت های آبسردکن استیل خانگی و صنعتی 

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۰۷۹۶

آبسردکن یکی از کاربردی ترین تجهیزات برودتی می باشد که در فصل های گرم سال نرخ فروش بالایی را به خود اختصاص می دهد. از جمله مهم ترین فاکتور هایی که آبسردکن ها را از یکدیگر متمایز می کند تعداد شیر و جنس بدنه می باشد. در میان تنوع بالایی از انواع محصولات برودتی آبسردکن استیل با توجه به دوام بسیار بالا بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است که هر کدام از آبسردکن ها مزیت های خاصی دارند که استفاده از آن را برای مکان های خاص مناسب می کند. برای نمونه از انواع آبسردکن صنعتی در مکان هایی ماند مساجد، مکان های مذبی بزرگ، پایانه های مرزی، راه آهن ها، ترمینال های مسافرتی، کارخانه ها، شرکت ها و … بهره گیری می شود. 

در واقع این دستگاه تنها یک بار به لوله کشی شهری متصل می شود و در عین حال قسمت خروجی آن نیز به لوله کشی فاضلاب اتصال می یابد و با توجه به مقاومت بالای استیل روزنه بیشمار افراد می توانند از آن برای تامین آب خنک استفاده کنند. 

به طور کلی بدنه را می توان به عنوان یکی از اصلی ترین ملاک ها برای تعیین کیفیت، قیمت و عمر مفید آبسردکن در نظر گرفت؛ چرا که این نوع دستگاه ها به طور دائم در تماس با آب هستند و در عین حال شرایط نامناسب محیط نیز می تواند به مرور زمان بر بدنه آن تاثیر گذاشته و زمینه را برای زنگ زدگی و  پوسیدگی ایجاد کند. 

علاوه بر این بدنه و عایق بندی بکار رفته در دستگاه آبسردکن می تواند قطعات داخلی را از گزند رطوبت و گرمای محیط در امان نگه دارد تا بدین ترتیب در مصرف برق و در کارکرد موتور نهایت بهینه سازی صورت بگیرد.

آبسردکن استیل صنعتی   

شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات بروتی برای رفاه حال کاربران انواع آبسردکن صنعتی در ظرفیت های مختلف تولید کرده است تا در پر رفت و آمد ترین مکان ها که ازدحام جمعیت بالا است، تامین آب خنک توسط یک دستگاه با تعداد شیر بالا به راحتی صورت بگیرد. البته در مدل های صنعتی علاوه بر بالا بودن تعداد شیر از موتور و پمپ به مراتب قدرتمند تر استفاده شده تا مکش و خنک سازی حجم بالایی از اب برای تمامی شیر ها در مدت زمان کوتاه به خوبی انجام شود.

در قسمت های زیرین آبسردکن های صنعتی تعدادی چرخ های گردان قرار داده شده تا کاربر بتواند در صورت نیاز به راحتی محصول را به یک مکان دیگر انتقال دهد.

البته آب حاصل از این دستگاه به طور مستقیم توسط افراد مختلف مصرف می شود و همین باعث شده تا بحث بهداشت محصول در راس اولویت قرار بگیرد. از این رو تولید کننده های آبسردکن استیل صنعتی علاوه بر بدنه از شیر آب استیل نیز بهره گیری می کنند تا امکان هرگونه واکنش یا زنگ زدگی در مدت زمان طولانی به صفر برسد. 

 

آبسردکن استیل خانگی 

نیاز های متعدد کاربران باعث شده تا شرکت های تولید کننده محصولات برودتی علاوه بر مدل صنعتی، آبسردکن استیل خانگی با قیمت مناسب نیز تولید کنند. در این مدل از محصولات تعداد شیر 1 عدد، 2 عدد یا در نهایت 3 عدد می باشد که میتواند به طور دائم آب خنک در اختیار مصرف کننده قرار دهد. آبسردکن ارزان قیمت استیل نیز همانند مدل قبلی به آب شهری و تصفیه فاضلاب متصل می شود تا به طور دائم و بدون نیاز کاربر آب خنک تولید کند. اندازه کوچک این مدل های باعث شده تا از لان در مکان هایی مانند مدرسه، مسجد؛ کارگاه، شرکت و … بهره گیری نمایند.

در این مقاله قرار بر این بود که آبسردکن استیل خانگی و صنعتی بررسی و تحلیل شود، ولی با این حال ما برای رضایت کاربران در ادامه به صورت مختصر به بررسی آبسردکن فانتزی نیز می پردازیم.

 

آبسردکن فانتزی 

نسل دیگر از آبسردکن ها وجود دارد که تحت عنوان آبسردکن فانتزی شناخته می شوند. این دستگاه ها در انواع تک، دو و سه شیر تولید می شود که بیشتر آنها دارای یخچال در قسمت طبقه پایین خود می باشند. علاوه بر این امکانات، قیمت آبسردکن یخچال دار در مقایسه با نمونه های استیل پایین تر بوده و همین امر باعث شده تا بالاترین نرخ فروش را به خود اختصاص دهند.

از آبسردکن یخچال دار فانتزی در مکان هایی مانند بانک، موسسه های مختلف، آموزشگاه های زبان، آموزشگاه رانندگی، شرکت های مختلف و … بهره گیری می شود.  این نسل از آبسردکن ها می توانند به طور همزمان آب سرد و گرم و یا حتی آب ولرم تولید کرده و در اختیار مصرف کننده قرار دهند. 

یخچال تعبیه شده در قسمت پایین آبسردکن این امکان را ایجاد می کند تا مصرف کننده در محیط کار به راحتی مواد غذایی، نوشیدنی و خوراکی را در آن نگهداری کنند.

در قسمت بالا آبسردکن ارزان قیمت فانتزی یک مخزن از جنس پلاستیک بهداشتی در نظر گرفته شده تا کاربر با پر کردن آن بتواند تا چندین روز از آب گرم و خنک بهره مند شود. همچنین در برخی از این آبسردکن ها قابلیت اتصال به لوله کشی آب شهری وجود دارد تا کاربر مجبور به پر کردن مخزن نباشد. 

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که از نظر دوام و طول عمر آبسردکن فانتزی ضعیف تر از مدل های استیل می باشد.

نتیجه گیری 

افرادی که میخواهند آبسردکن خریداری کنند ابتدا باید محیط مورد نظر و تعداد حدودی مصرف کننده را مد نظر بگیرند تا با توجه به آن بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنند. در این بین ذکر این نکته الزامیست که آبسردکن استیل خانگی با توجه به تعداد شیر مناسب و دوام فوق العاده بالا و مهم تر از همه عدم زنگ زدگی و پوسیدگی در بلند مدت می تواند در بیشتر موارد یک گزینه ایده آل در نظر گرفته شود. این نوع از محصولات در مکان هایی مانند مدرسه می توانند نیاز به آب خنک چند صد دانش آموز را رفع کند. البته در محیط های وسیع که تعداد مصرف کننده بسیار بالاتر است استفاده از آبسردکن صنعتی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد. برای نمونه در خیابان هایی که ازدحام جمعیت بالا است و به طور همزمان چندین نفر اقدام به استفاده از آبسردکن می کند، باید از مدل های استیل صنعتی استفاده شود.

منبع: الف

کلیدواژه: مکان هایی باعث شده مصرف کننده آبسردکن ها تعداد شیر بهره گیری شرکت ها آب خنک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت اصلی WWE و AEW از نظر نویسنده سابق کشتی کچ

وینس روسو، به اظهارنظر درباره تفاوت اصلی WWE و AEW پرداخت.

WWE و AEW اکنون بزرگترین کمپانی‌های کشتی کچ جهان به شمار می‌روند و البته برکسی پوشیده نیست که WWE با اختلاف در صدر این لیست جای گرفته است. به اعتقاد وینس روسو این فاصله زیاد بین WWE و AEW یک دلیل اصلی دارد.

طرفداری | از دیدگاه هوادران این دو کمپانی روشی کاملا متفاوت را در تولید برنامه‌های خود در پیش گرفته‌اند. درحالیکه AEW بیشتر تمرکز خود را بر روی ساخت مسابقاتی سرشار از نمایش‌های تکنیکی و مهارت‌های ورزشی برجسته قرار داده است، WWE بیشتر سرمایه خود را بر جنبه داستان پردازی و ساخت استوری‌لاین‌هایی جذاب گذاشته است. با این وجود، به اعتقاد وینس روسو تفاوتی که این دو کمپانی در هدف اصلی خود دارند، سبب شده که این اختلاف فاحش بین آنها به وجود بیاید.

وینس روسو، نویسنده سابق کشتی کچ در مصاحبه با Sportskeeda اظهار داشت که پولساز بودن یک تصمیم همیشه برای WWE مهمترین مسئله است، در حالیکه تونی خان به نظر چندان به این موضوع اهمیتی نمی‌دهد.

تفاوت AEW و WWE در این است که هر آنچه WWE انجام می‌دهد برای پول است و البته انتقادی به آنها وارد نیست چون هدف از حضور در این حرفه همین است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تایتل: تفاوت ورق‌های st۳۷ و st۵۲
  • تفاوت اف ۲۲ و جنگنده جی ۲۰ چیست؟
  • تفاوت راپید و روان‌نویس
  • تفاوت اصلی WWE و AEW از نظر نویسنده سابق کشتی کچ
  • جهان فقط دو سال فرصت دارد؟
  • کاربرد توری مش + راهنمای خرید عمده از سراسر کشور
  • شغل‌های فنی که با هوش مصنوعی از بین نمی‌روند
  • ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶: تفاوت ها، کاربردها و انتخاب ورق مناسب
  • راه اندازی کارخانه جدید احیاء استیل فولاد بافت؛ بزودی
  • کارخانه جدید احیاء استیل فولاد بافت راه‌اندازی می‌شود