Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «مطلق بن ماجد القحطانی» نماینده ویژه وزیر امور خارجه قطر برای مقابله با تروریسم و میانجیگری در حل و فصل اختلافات در گفتگو با شبکه الجزیره اظهار داشت: مواضع مورد موافقت قرار گرفته در شورای همکاری خلیج فارس در نشست وزیران خارجه کشورهای عضو تعیین و بیان می شود و موضع اخیر دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس درباره ادامه تحریم تسلیحاتی ایران، دیدگاه کشورهای عضو این شورا محسوب نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه دارد…

کد خبر 4996743

منبع: مهر

کلیدواژه: قطر ایران تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شورای همکاری خلیج فارس ایالات متحده آمریکا لبنان انفجار بیروت عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران بیروت روسیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 امارات متحده عربی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملماسی رئیس کارگزاری بانک صنعت و معدن ­و نماینده خصوصی سازی برای عرضه سهام استقلال در بازار فرابورس گفت: امروز از طریق مزایده ۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال واگذار شد و بعد از مراحل پرداختی معامله قطعی خواهد شد. وی افزود: سهام استقلال با ۹ میلیارد و ۱۷۲ میلیون برگه به ارزش ­­و ۳۰۴.۶ و در نهایت رقم تقریبی ۲ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد.   ­وی ادامه داد: با حضور مالکان جدید در باشگاه استقلال امیدوار هستیم این­ بنگاه اقتصادی و باشگاه بتوانند شرایط اقتصادی مناسبی داشته باشند و شاهد موفقیت بیشتر باشگاه بزرگ استقلال در عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم.   ملماسی ادامه داد: در مورد جزئیات واگذاری ما به عنوان نماینده سازمان خصوصی سازی برای عرضه سهام حضور داشتیم و اطلاع زیادی نداریم این که هلدینگ خلیج فارس و زیر مجموعه آن چه سهمی را در اختیار خواهند داشت، اما این هلدینگ حتما برای خرید باشگاه استقلال برنامه داشته است و امیدواریم شاهد شکوفایی این باشگاه در بحث‌های اقتصادی در سال‌های آینده باشیم.

دیگر خبرها

  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  • ◄ صادرات یک میلیون تن مواد معدنی به کشورهای حوزه خلیج فارس
  • از یافته‌های نوین رادیو دارویی در تراز جهانی رونمایی می‌شود
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است