Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:57:37 GMT

بهترین بازی‌های فکری

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۰۹۲۱

بهترین بازی‌های فکری

آیا از فواید و آثار مثبتی که بازی‌های فکری بر ذهن و تقویت قدرت تخیل دارند چیزی شنیده‌اید؟

به گزارش ایسنا،بنابراعلام کتاب وب، آیا می‌دانید بازی استوژیت چیست و چگونه صورت می‌گیرد و چه تاثیراتی بر ذهن انسان دارد؟ ما به شما خواهیم گفت؛ لطفا تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

بازی فکری استوژیت چیست و چه فایده‌ای دارد؟

بازی استوژیت یکی از انواع بازی‌های کارتی است که با جذابیت، هیجان، کنجکاوی و تخیل همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی فکری برای تمامی سنین از کودکی تا بزرگسالی مناسب است.

نحوه‌ی انجام آن بدین صورت است که استوژیتاک که در واقع به عنوان معبر خواب‌های پادشاه دربار می‌باشد، از قصر فرار می‌کند و بازیکنان باید برای رسیدن به این جایگاه با یکدیگر رقابت کنند.

استوژیت شامل ۹۴ کارت می‌باشد که هر یک از آن‌ها حاوی اشکال و تصاویر جذاب برای کودکان و بزرگسالان است که یکی از این کارت‌ها، به عنوان تعبیر خواب پادشاه می‌باشد.

تحقیقات نشان داده بازی فکری استوژیت تاثیرات مثبتی بر قسمت‌های مختلف ذهن انسان دارد؛ به طوری که می‌توان گفت استوژیت هر دو نیم کره ی مغز را به طرز شگفت انگیزی تقویت می‌کند.

نیم کره ی راست مغز به بخش‌های منطقی و نیم کره ی چپ به قسمت‌های عاطفی، تخیلی یا هنری انسان مربوط است. یکی دیگر از آثار مثبت این بازی فکری تقویت مهارت‌های اجتماعی و سرگرمی اعضای خانواده در کنار یکدیگر است.

اگر شما نیز به دنبال هیجان، نشاط، سرگرمی، تقویت ذهن، افزایش اعتماد به نفس در کنار اعضای خانواده خود می‌باشید. این محصول می‌تواند به شما کمک کند.

بازی فکری جالیز چیست و چه آثار مثبتی دارد؟

جالیز یکی دیگر از انواع بازی‌های فکری ایرانی می‌باشد که توسط آقای محسن پور رمضانی در سال ۲۰۱۷ طراحی شده است. این بازی در واقع نسخه‌ی تغییریافته‌ی بازی بونانزای آلمانی می‌باشد که به وسیله ی کارت صورت می‌گیرد.

نحوه‌ی انجام آن بدین صورت است که هر بازیکن کارت‌های اقتصادی و جالیزهای خود را دارد. محور این بازی فکری حول سه فعالیت کاشت محصولات کشاورزی، معامله باهم بازی ‌ها و فروش و دریافت محصول می‌باشد.

این بازی یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازی‌های کارتی است که ساعت ها شما را به خود مشغول می‌کند و هرگز خسته نخواهید شد.

این نوع بازی فکری برای کودکان ۱۰ سال به بالا و بزرگسالان مناسب است. از مزایا و آثار بی نظیر این محصول می‌توان به تقویت قدرت فکر، افزایش مهارت‌های تجاری و معامله ای، افزایش مهارت‌های اجتماعی، تقویت تمرکز، دقت و توجه در کودکان و بزرگسالان نام برد.

با خرید بازی فکری جالیز ایرانی علاوه بر اینکه به همراه اعضای خانواده اوقات مفرح و جذابی را خواهید گذراند، یک سرگرمی کاربردی و مفید را تهیه‌کرده‌اید که از تولیدکنندگان داخلی در تولید کالا های ملی و داخلی حمایت کرده‌اید. تیم ما با تجربیات فراوان در این زمینه، خرید این بازی را به شما توصیه می‌کند.

بازی فکری پایاپای چیست و چه فوایدی دارد؟

این بازی فکری نیز هم چون استوژیت و جالیز یکی از انواع بازی‌هایی است که با استفاده از کارت انجام می‌شود. این سرگرمی بسیار هیجان‌آور، نشاط آور، پر سر و صدا و سرعتی است. بازی پایاپای همان‌طور که از نامش پیداست پیرامون معامله‌ی بین بازیکنان می‌گردد.

نسخه‌ی اصلی آن بازی فکری پیت می‌باشد که در سال ۱۹۰۳ شکل‌گرفته است. نحوه‌ی انجام این بازی بدین صورت است که بازیکنان نقش یک تاجر را ایفا می‌کنند و در نهایت سرعت کالاهای خود که همان کارت‌ها می‌باشند را با دیگر بازیکنان معامله می‌کنند.

در این بازی فکری تمامی بازیکنان باید سعی کنند که کارت‌هایی که از یک جنس و نوع از کالا هستند را برای خود جمع کنند و اولین فردی که این کارت‌ها را جمع کرد زنگ بازی را به صدا در می‌آورد و برنده‌ی بازی می‌شود.

بازی فکری پایاپای یک بازی بسیار مفرح و سرگرم کننده در جمع های خانوادگی و مهمانی‌ها می‌باشد که پر انرژی و پر سر و صداست. تعداد بازیکنان این بازی حداقل ۳ و حداکثر ۷ نفر می‌باشند و تمام اعضای خانواده که بیشتر از ۷ سال دارند می‌توانند در آن شرکت نمایند.

از مزایای این بازی فکری تقویت قدرت تصمیم گیری در زمان‌های حساس، افزایش سرعت و تمرکز و تقویت عضلات دست، چشم و ایجاد هماهنگی بین این اعضا می‌باشد.

یکی دیگر از آثار مثبت و مزایای این بازی فکری، افزایش تعاملات اجتماعی در افراد می‌باشد که افراد باید حداکثر توان و انرژی خود را برای رقابت با اعضای گروه و پیروزی انجام دهند.

با انجام این دسته از بازی‌های فکری قدرت تمرکز، توجه و تصمیم گیری شما افزایش چشمگیری پیدا می‌کند و اوقات بسیار مفرح و خوشی را در مهمانی‌ها و جمع های خانوادگی برایتان رقم میزند. اگر شما نیز به دنبال سرعت، هیجان، شلوغی و سر و صدا در بازی هستید، ما به شما خرید بازی پایاپای را پیشنهاد می‌کنیم.

با خرید این بازی فکری علاوه بر فراهم شدن اوقات خوش و جذابی برای شما و خانواده تان تولیدکنندگان داخلی را در این زمینه تشویق کرده‌اید و به جای اینکه در مهمانی‌ها در فضای مجازی سیر کنید، به همراه اعضای خانواده از حضور و دورهمی لذت خواهید برد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سایت کتاب وب بازی فکری اعضای خانواده بازی فکری بازی های فکری کارت ها ی انجام بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی یک تیم هندبال است که با پا بازی می کند. دقت حرکت دادن توپ به حدی است که می توان گفت انگار آن را با دست پاس می دهند. آنها مانند تیم های هندبال خوب، بازی ها را با حوصله پیش می برند تا زمانی که گزینه و فرصت گلزنی درست ظاهر شود. سیتی به هر بازی سرعت مورد نیازش را می دهد. 

آنها گزینه های زیادی نیز در حمله دارند و بازی را تقریباً به میل خود با گریلیش، دی بروینه، برناردو سیلوا، فودن و... اداره می کنند. گواردیولا توانسته ارلینگ هالند را در بازی هایی مانند دیشب برابر رئال، یک گزینه هدف قرار دهد اما در عین حال او حتی مرجع حملات تیمش نبود. 

هالند تقریباً یک مهاجم معمولی در شبکه تو در توی سیتی بود. ستاره نروژی، گاهی اوقات، مجبور است حوصله کرده و تماشا کند که توپ از یک طرف به طرف دیگر می رود بدون اینکه کسی فکر کند باید او را نیز در جریان بازی قرار دهد.

رئال مادرید دیشب مجبور شد با همه اینها روبرو شود، آتشفشانی غیرقابل کنترل که تقریباً غیرممکن است که دهانه را بپوشانیم تا گدازه هایش خارج نشود.

رئال ولی برای دقایق زیادی به این هدف دست یافت. در نیمه اول، آنچلوتی به گواردیولا شوکی زودهنگام داد. دروازه سیتی توسط رودریگو شکار شد و سیتی آنقدر حمله کرد تا اینکه در دقیقه 76 توسط کوین دی بروینه به  گل تساوی رسید. همین گل برای بردن بازی به وقت اضافه کافی بود.

بازیکنان رئال مادرید نیم ساعت پایانی را طوری بازی کردند، انگار اروگوئه‌ای‌های فیلم "انجمن برف (Society of the Snow)"، گرفتار شده در کوه های آند، هستند. آنها مثل قهرمانان فیلم، در بدنه هواپیما نشستند و منتظر گروه نجات ماندند. ناجی رئال، ضیافت پنالتی ها بود.

بردن هندبالیست های سیتی به ضربات پنالتی از قبل برای رئال یک پیروزی کوچک بود چرا که سیتیزن ها امروز تیمی هستند که بهترین فوتبال جهان را بازی می کنند اما وقتی رئال مادرید جلوی شماست، هیچ چیز حتی بهترین بودن در دنیا هم کافی نیست. 

بهترین بازیکن با دستانش ولی آندری لونین بود. قهرمان مسابقه‌ای که می توانست یک قتل عام باشد ولی برای رئال باشکوه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد
  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • نمایشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • وعده امباپه: بهترین کیلیان در نیمه‌نهایی
  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود