Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام تبریک محمد مهدی تندگویان به شرح زیر است:

«جوانی دورانی است که در تمامی جوامع جهان ارج نهاده می‌شود. دورانی که بالندگی اوج می‌گیرد و پایه‌های آینده، مشی و مسیر زندگی شکل می‌یابد. جوانی با انرژی، انگیزه و روحیه‌ای همراه است که پیمودن هر مسیری را سهل می‌کند. لذا اهمیت انتخاب در این دوران می‌تواند تاثیری شگرف بر تمام حیات داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب صحیح در کار و اشتغال، در عرصه اجتماعی، خانواده و جمع‌های گروهی و … می‌تواند تصمیم‌های آگاهانه این دوران باشد.

١٢ آگوست، روز بین‌المللی جوان، روزی است که به نحوی ارتباط بین تمام جوانان جهان در پس این نیرو و انگیزه مورد تاکید قرار می‌گیرد و به تمامی ارگان‌های بین‌المللی لزوم توجه به این گروه، بهره‌گیری از این موج تاثیرگذار و انرژی مضاعفشان را یادآوری می‌کند.

به عنوان عضوی از خانواده گسترده وابسته به جوانان کشور و به بهانه روز بین‌المللی جوان، مصادف شده با روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی فرصتی دست داده که به جوانان کشور، فعالین تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوانان و تمامی افرادی که به نحوی در این مسیر و برای جوانان خدمت می‌کنند، خدا قوت و تبریک بگویم.»

کد خبر 4996805

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدمهدی تندگویان وزارت ورزش و جوانان جوانان ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران روز خبرنگار شهرداری تهران قوه قضاییه انفجار بیروت پیش بینی وضعیت هوا کمیته امداد امام خمینی وضعیت راهها محسن حاجی میرزایی سرهنگ نادر رحمانی شورای شهر سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فرمانده انتظامی استان مرکزی با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران حریم انقلاب شکوهمند اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام سردار هادی رفیعی کیا آمده است:

دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نهادی که با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) و در نخستین روز‌های طلوع خورشید انقلاب اسلامی بر پهن‌دشت ایران اسلامی تشکیل شد که نشان دهنده ژرف اندیشی و پایداری امام و فرزندان دلاور این مرز و بوم، برای مقابله با سلطه بیگانگان و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در همه شئون و برقراری عدالت واقعی در جامعه بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اتکال به قدرت لایزال الهی و تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، پاسداری از کیان مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت و صیانت از آرمان‌های الهی انقلاب و دستاورد‌های معنوی و ارزشمند آن را در کارنامه درخشان خود ثبت کرده است. 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس تدابیر راهبردی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، فلسفه وجودی خود را پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی معنا می‌کند.

این نهاد مکتبی در همه صحنه‌ها به رویارویی با استکبار جهانی و ظالمان برخاسته و امروز دارای تجربه‌های گرانبها و ارزشمندی است که جایگزینی برای آن وجود ندارد.

سپاه در حقیقت، مظهر عینی و مجسمی برای شعار‌های انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان است و از این جهت سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد که حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که براساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه و به ویژه فرماندهان و کارکنان خدوم آن و عموم مردم شهید پرور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک رئیس دولت امارات و دبیرکل اوپک به رئیس جمهور
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن، عکس نوشته، پیام و پوستر Architecture Day