Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@12:57:14 GMT

همه چیز درباره گوشی آیفون ۱۲+ قیمت و امکانات

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۱۰۰۰

همه چیز درباره گوشی آیفون ۱۲+ قیمت و امکانات

گزارشات منتشر شده در مورد گوشی آیفون ۱۲ نشان می‌دهد که این دستگاه با توجه به امکانات زیادی که دارد، قرار است به قوی‌ترین گوشی آیفون تبدیل شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به تأثیر شیوع ویروس کووید -۱۹ بر تولید و میزان تقاضای افراد، گوشی آیفون ۱۲ به احتمال بسیار زیاد در ماه اکتبر وارد بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعات گزارش شده نشان می‌دهد که شرکت اپل قرار است محصولات آیفون ۲۰۲۰ خود را در چند مرحله به بازار عرضه کند. ممکن است نسخه ۶.۱ اینچی پیش از نسخه‌های ۵.۴ و ۶.۷ اینچی در دسترس مردم قرار بگیرد. اطلاعات موثقی که در مورد قیمت این محصول شنیده شده است این است که قیمت آیفون ۱۲ از ۶۴۹ دلار آغاز می‌شود. این قیمت برای آیفون ۱۲ مکس، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس به ترتیب برابر با ۷۴۹، ۹۹۹ و ۱۲۹۹ دلار خواهد بود.

به نظر می‌رسد که آیفون ۱۲ بسیار شبیه آیفون ۱۱ خواهد بود و تنها تفاوت آن‌ها لبه‌های خمیده صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۲ است. هر چهار مدل آیفون ۱۲ دارای صفحه نمایش OLED خواهند بود. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که ناچ نمایشگر آیفون ۱۲ ( Notch) قرار است تقریباً نصف ناچ نمایشگر آیفون‌های فعلی باشد. همچنین اعلام شده است که نرخ نوسازی صفحه نمایش آیفون ۱۲، ۱۲۰ هرتز است و شاید آیفون ۱۲ پرو به صفحه نمایش ProMotion مجهز شود. زمانی که نرخ نوسازی صفحه نمایش بیشتر باشد، عملکرد گوشی افزایش پیدا می‌کند و کاربران هنگام کار کردن با آن حس بهتری را تجربه می‌کنند.

دوربین جلوی محصولات جدید آیفون به حسگر عمیق سه بعدی مجهز شده است که به عنوان تشخیص چهره (Face ID) شناخته می‌شود. این فناوری قادر است صورت کاربر را تشخیص دهد و از این طریق قفل گوشی را باز کند. به نظر می‌رسد که گوشی آیفون ۱۲ نیز به این فناوری مجهز خواهد شد. بر اساس شایعات گزارش شده، محصولات شرکت اپل در سال جاری به شبکه اینترنت نسل پنجم ۵G مجهز خواهند شد. تحلیل‌گر شرکت اپل انتظار دارد که شرکت اپل در سال جاری از سه گوشی هوشمند مجهز به شبکه ۵G رونمایی کند.

شرکت Fast نیز اعلام کرده است که اپل ممکن است از آنتن‌های اختصاصی ۵G خود استفاده کند. به نظر می‌رسد اولین محصول این شرکت که به این فناوری مجهز می‌شود، گوشی آیفون ۱۲ است. سال گذشته شرکت اپل تعدادی از محصولات خود مانند آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرومکس را با رنگ سبز نیمه شب (midnight green) وارد بازار کرد که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت. به احتمال بسیار زیاد، شرکت اپل قصد دارد آیفون ۱۲ پرو خود را با رنگ جدید آبی دریایی (navy blue) وارد بازار کند.

کد خبر 438401

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی آیفون اپل گوشی تلفن همراه آیفون 12 قیمت گوشی آیفون ۱۲ گوشی آیفون ۱۲ قیمت گوشی آیفون گوشی اپل آیفون 12 قیمت جديدترين محصولات اپل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی آیفون ۱۲ آیفون ۱۲ پرو صفحه نمایش شرکت اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی‌های تلفن همراه از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در کرج، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۴۶ دهقان ویلا قرار گرفت.

وی مطرح کرد: شگرد سارق این بود که هنگام رسیدن به مقصد از رانندگان درخواست استفاده از گوشی‌های همراه آنان جهت تماس با خانواده خود را می کرده و پس از گرفتن گوشی راننده سریعاً از محل متواری می شده است.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: با اقدامات فنی و تخصصی و رصد پابند الکترونیک سارقان در محل‌های انجام سرقت، سارق که مجهز به پابند الکترونیک بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم به هشت فقره سرقت تلفن همراه رانندگان تاکسی اینترنتی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: به کارگیری شیوه‌های علمی و روش‌های نوین در مقابله با وقوع جرایم و کشف جرایم بسیار مهم و ضروری است.

کد خبر 6086548

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟
  • همه‌چیز درباره طرح کهربا؛ خرید از فاصله ۵سانتی‌متری
  • خرید از فاصله ۵سانتی‌متری