Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@01:40:41 GMT

ارائه ۴۳ هزار خودرو به بازار طی هفته‌های آینده

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۱۰۲۲

ارائه ۴۳ هزار خودرو به بازار طی هفته‌های آینده

خبرگزاری مهر: به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسین مدرس خیابانی اظهار داشت: با ترخیص محموله قطعات مورد نیاز شرکت ایران خودرو، میزان خودرو‌های دپو شده در پارکینگ‌ها حدود ۵۰ درصد کاهش می‌یابد و هفته‌های آینده ۴۳ هزار خودرو به بازار ارائه می‌شود.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نبود قطعات بهانه نیست، از لحاظ آمار و ارقام تقریباً در این چهار ماهه بالغ بر ۳۶۰ هزار دستگاه خودرو سواری تولید کردیم که حدود ۱۹ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحویل خودرو نیز حدود ۳۵ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل بیشتر شده است.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: میزان خودرو‌های دارای ناقصی قطعات یا همان خودرو‌های کف پارکینگ سال گذشته همین موقع حدود ۱۸۰ هزار دستگاه بود، در حالی که اکنون تقریباً ۸۰ هزار دستگاه است و به مرور قطعات آن در حال تکمیل است.

مدرس خیابانی تصریح کرد: فکر می‌کنم در همین هفته یا هفته‌های آینده این ۴۳ هزار خودرو به سرعت آزاد شود، چون قطعات آن رسیده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرپرست وزارت صمت بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در ۲ ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از ایکوپرس؛ گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور افزایش ظرفیت تولید محصول پژو پارس و فراخوان متقاضیان طبق اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، با برنامه‌ریزی و هماهنگی با شبکه تامین و قطعه‌سازان این خودرو، ظرفیت تولید روزانه خود را از ۴۰۰ دستگاه از ابتدای امسال، به تدریج به ۷۰۰ دستگاه در کم‌تر از دو ماه خواهد رساند.   این اقدام ایران خودرو پیرو تمدید مجوز تولید پارس از سوی سازمان ملی استاندارد برای بهار ۱۴۰۳ صورت گرفته است.   به این ترتیب با افزایش ظرفیت خطوط پژو پارس در پایگاه‌های تولیدی ایران‌خودرو، تولید این محصول طبق مجوز صادره با حداکثر ظرفیت تولیدی که تاکنون وجود داشته، ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۶ روند فناوری که آینده صنعت خودروسازی را شکل می‌دهند
  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در دو ماه آینده
  • ۲ پیش بینی حساس از آینده بازار خودرو در ۱۴۰۳
  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در ۲ ماه آینده
  • نگاهی بنیادی به شرکت‌های صنعت دارویی در بازار سرمایه
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • شکوفه اندیشیدن در سرزمین خودروسازی