Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار فردیس با تایید ملغی شدن صورتجلسه انتخاب شهردار فردیس، گفت: طبق تصمیم شورای حل اختلاف استان البرز ، پیشنهاد انحلال شورای فردیس فعلا به صلاح نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، ابوالفضل اینانلو با اشاره به تشکیل جلسه هیات حل اختلاف استان البرز با حضور اعضا و رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس با موضوع بررسی نحوه انتخاب شهردار این شهر، اظهار کرد: مواردی که از سوی سازمان بازرسی،  دستگاه قضایی و فرمانداری به عنوان ایرادات، نواقص و عدم انجام وظایف شورا به  هیات حل اختلاف ارسال شده بود؛ مطرح شد و اعضای  شورای حاضر در جلسه دفاعیات خود را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علیرغم  اتفاق نظر اعضای هیأت حل اختلاف استان بر این امر که شورای فردیس کارایی لازم را ندارد؛ اما با توجه به  شرایط کشور و سال پایانی شورا، طبق تصمیم اعضای هیات حل اختلاف استان، موضوع انحلال شورای فردیس  فعلا به صلاح نبود و اعمال بند یک ماده ۹۲، توبیخ با درج در پرونده برای همه اعضای شورای فردیس  در نظر گرفته شد.

 فرماندار فردیس با تاکید بر اینکه اعضای شورای فردیس باید ظرف ۱۰ روز نسبت به اجرای تکالیف خود  اقدام کنند، خاطر نشان کرد: در غیر اینصورت پس از ۱۰ روز جلسه هیات حل اختلاف استان تشکیل و  موضوعات شورای فردیس به صورت مجدد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اینانلو از نمایندگان مردم در شورای فردیس خواست تا با تفاهم و تعامل به امور شهر و شهروندان رسیدگی کرده و فضای نشاط و  آرامش را برای مردم این شهر پرجمعیت با آسیب‌های اجتماعی فراوان، فراهم کنند. 

نماینده عالی دولت در شهرستان فردیس ضمن عذرخواهی از مردم بابت تعویق در امور شهر، بیان کرد: متاسفانه عملکرد شورای فردیس موجب شده تا مردم این شهر آمادگی انحلال شورا را داشته باشند و با پیام‌های مختلف، این موضوع را از  مسئولان امر درخواست کنند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار فردیس شهرداری فردیس شورای اسلامی شهر فردیس حل اختلاف استان هیات حل اختلاف شورای فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شهردار منتخب و عضو شورای نسیم‌شهر

دادستان بهارستان از دستگیری شهردار منتخب نسیم‌شهر و یک عضو دیگر از شورای شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیر احمدی اظهار کرد: صبح امروز در پی رسیدگی به پرونده فساد اعضای شورای اسلامی نسیم‌شهر، شهردار منتخب این شهر دستگیر و راهی بازداشتگاه شد. وی ادامه داد: با توجه به اعترافات اعضای شورای شهر، شهردار منتخب به اتهام پرداخت رشوه به اعضای شورا بازداشت شده است. وی با اشاره به اینکه شورای شهر نسیم‌شهر منحل شده و در انتظار تصمیم وزارت کشور است، افزود: در راستای پرونده مذکور علاوه بر شهردار منتخب یک عضو دیگر از شورای شهر نیز دستگیر شده است. به گفته میرمحمد غراوی معاون امور عمرانی استانداری تهران، «انحلال شورای نسیم‌شهر در هیئت حل اختلافات استانداری» هم‌اکنون تأیید شده و انحلال قطعی این شورا در انتظار تصمیم هیئت حل اختلاف مرکزی است. سه عضو شورای شهر نسیم‌شهر (رئیس شورای شهر که مدتی متواری بود و ۲ عضو شورای شهر) پیش از این به حکم مقام قضائی با اتهام فساد مالی و سوءاستفاده از موقعیت شغلی دستگیر شده بودند. همچنین دادستان بهارستان از دستگیری عضو معاونت خدمات شهری شهرداری نسیم‌شهر، به علت فساد مالی و کمک به فرار رئیس شورای شهر نسیم‌شهر خبر داده بود. کد خبر 746245

دیگر خبرها

  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز
  • صلح و سازش ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه در اهواز
  • دستگیری شهردار منتخب و عضو شورای نسیم‌شهر