Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کامران اصغری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : این تسهیلات به چهار هزار و ۳۰۰ کارگاه خسارت دیده پرداخت شد و سایر متقاضیان مشمول نیز از این تسهیلات بهره مند خواهند شد.

وی کارگاه های مشمول دریافت تسهیلات خسارت کرونا در مازندران را حدود ۵۷ هزار واحد اعلام کرد و گفت که حدود ۲۰ هزار و ۵۰۰ کارگاه تاکنون برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کردند که پرونده آنها به دستگاه های اجرایی مرتبط برای تایید ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصغری با اعلام این که پرونده ۲۰ هزار و ۴۸۹ کارگاه مشمول پس از تایید از سوی دستگاه های اجرایی مرتبط به بانک ها برای دریافت تسهیلات ارسال شده است ، گفت : از این تعداد ، پرونده ۲۰ هزار و ۴۸۹ کارگاه مورد تایید دستگاه اجرایی قرار گرفته و به بانک های استان ارسال شد.

وی سهم تسهیلات اختصاصی به استان مازندران برای حمایت از کارگاه های آسیب دیده از کرونا را ۵۶۱ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت : حدود ۳.۹ درصد از تسهیلات کرونایی در بخش حمایت از کارگاه های آسیب دیده کشور به استان مازندران اختصاص داده شد.

مدیرکل تعاون مازندران گفت : ۱۴ رسته شغلی که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی هستند، مشمول این تسهیلات قرار گرفتند و پرداخت تسهیلات به این گروه های شغلی از خرداد ماه سال جاری شروع شد.

براساس آخرین گزارش ، کرونا بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال به بخش اقتصادی استان مازندران خسارت زد که بیشترین خسارت ناشی حوزه اقتصادی مربوط به واحدهای صنعتی، کارگاه ها و صنایع کوچک بود.
ویروس کرونا سی ام بهمن ماه سال گذشته با شناسایی دو بیمار در بابل در استان مازندران شیوع یافت و همچنان بخش های مختلف استان را درگیر خود نگه داشته است.

در حال حاضر برابر آمارهای رسمی حدود یکهزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در مازندران بستری هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات بانکی مازندران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات بانکی مازندران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ویروس کرونا تسهیلات بانکی مازندران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار سلماس در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به پیگیری و تکمیل طرح های عمرانی و خدماتی در این شهرستان گفت: ۹۸طرح عمرانی با اعتبار ۲۱۳میلیارد تومان در حال اجراست که علاوه بر این تعداد ۷طرح ملی نیز اجرا می شود .

کاظمی میانگین پیشرفت این طرح ها را حدود ۴٠درصد عنوان کرد.

او همچنین به پرداخت تسهیلات خرد از سوی بانک های عامل اشاره کرد و گفت: پارسال حدود ۲۷٠میلیارد تومان تسهیلات خرد به متقاضیان پرداخت شد.

رضازاده نماینده سلماس در مجلس نیز در این جلسه از بازگشایی مرز کوزه رش خبر داد و گفت: هماهنگی های لازم از سوی استانداری صورت گرفته و منتظر کلنگ زنی این مرز رسمی با دولت دوست و همسایه ترکیه هستیم.

حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه و ماموستا عثمان زاده امام جماعت اهل سنت سلماس هم بر حفظ وحدت، رعایت تقوی الهی، حمایت از تولید کنندگان در سال جدید تاکید کردند.

حمایت از بخش سرمایه گذاری، ارایه ۲٠٠هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی، نظارت بر بازار، مبارزه با فساد اقتصادی، پیگیری مطالبات مردمی از دیگر محورهای جلسه شورای اداری سلماس بود.

در پایان این جلسه از خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • کارگاه‌گردی در مازندران ۲۰ میلیارد ریال صنایع دستی فروخت
  • اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد