Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق تیم ملی سوئد با انتشار یک کلیپ به هواداران سه‌شیر طعنه زد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ 38 ساله اگرچه این روزها دور از میادین فوتبال است و مشغول سپری کردن تعطیلات تابستانی اما طعنه زدن به رقبایش را از یاد نبرده است.

این بار او هواداران تیم ملی سه‌شیر را به خاطر گلی که 8 سال پیش در یک بازی دوستانه به تیم ملی انگلیس زد طعنه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه نوامبر سال 2012 زلاتان در یک بازی دوستانه میان تیم‌های ملی سوئد و انگلیس با یک ضربه قیچی برگردان از نزدیکی وسط زمین بازی دروازه جو هارت که جلو آمده بود را باز کرد. آن بازی را سوئدی‌ها با نتیجه 4 بر 2 به سود خود به پایان رساندند که هر 4 گل آنها را ایبرا به ثمر رساند.

ابراهیموویچ به خاطر زدن آن گل در سال 2013 جایزه فیفا پوشکاش که هر سال به زننده زیباترین گل تعلق می‌کیرد، از آن خود کرد و ظاهراً علاقه خاصی هم به آن گل دارد.

پیشنهاد قابل توجه میلان به زلاتان برای تمدید قرارداد

 

ابراهیموویچ در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی کلیپی از تعطیلاتش منتشر کرده که او را در حال بیرون پریدن از آب برای زدن یک ضربه قیچی برگردان نشان می‌دهد. او در شرح این کلیپ به شیوه‌ای طعنه‌آمیز جمله معروف انگلیسی‌ها «God Save the Queen» به معنای خدا ملکه را حفظ کند، درج کرده است تا به نوعی گلی که هشت سال پیش از او خوردند را برای آنها یادآوری کند.

زلاتان تا پایان این فصل با میلان قرارداد داشته اما به نظر می‌رسد که او برای تمدید قراردادش با این تیم متقاعد شده است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی انگلیس اتحادیه فوتبال سوئد زلاتان ابراهیموویچ بیشتر بخوانید... پیولی: فصل آینده از ششم شدن خوشحال نخواهیم بود/ به زلاتان نگویید گلزن پیر! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیولی: فصل آینده از ششم شدن خوشحال نخواهیم بود/ به زلاتان نگویید گلزن پیر! واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی انگلیس اتحادیه فوتبال سوئد زلاتان ابراهیموویچ پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ سخنگوی سپاهان: چگونه در ۱۰ روز دو پنالتی اشتباه برای استقلال می‌گیرند؟/ عملکرد فنی تیم در نیم فصل دوم قابل قبول نیست ۲ حضور امید ابراهیمی در تمرینات سایپا ۳ جدی شدن انتقال مجید حسینی به سری A ۴ قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور ۵ نصرتی: پرسپولیس با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف استقلال می‌رود/ دوست دارم فینالی تمام قرمز ببینم ۶ نمره فنی متوسط سردار آزمون در نخستین هفته لیگ برتر روسیه + عکس ۷ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۸ حق‌وردی: توان شکست دادن استقلال را داریم/ امیدوارم در لیگ برتر بمانیم مهمترین اخبار ورزشی نصرتی: پرسپولیس با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف استقلال می‌رود/ دوست دارم فینالی تمام قرمز ببینم سکوت معنادار سرمربی تیم ملی کاراته/ هروی از چه چیزی ناراحت است؟ خلعتبری: مقابل سپاهانِ زخم‌خورده کار سختی داریم/ دوست دارم در شهر خودرو بمانم سخنگوی سپاهان: چگونه در ۱۰ روز دو پنالتی اشتباه برای استقلال می‌گیرند؟/ عملکرد فنی تیم در نیم فصل دوم قابل قبول نیست مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دشمنان فکر می‌کردند با فشار تحریم شدید از سال ۹۷ کشور را دچار بحران می‌کنند گزینه جدید وزارت صنعت معدن و تجارت کیست؟ سید حسن نصرالله به مناسبت جنگ ۳۳ روزه سخنرانی می‌کند ‎ لبنان|مواضع گروه‌های سیاسی برای تشکیل دولت/ توافق حزب‌الله، امل و جریان ‌آزاد ملی پرچم جدید گنبد حرم امام حسین(ع) در آستانۀ محرم آماده شد +عکس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس زلاتان ابراهیموویچ تیم ملی انگلیس زلاتان ابراهیموویچ تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود

علی خطیر پس از برگزاری مراسم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: من قبل از همه تبریک می‌گویم این اتفاق میمون را به همه هواداران خوب استقلال، مطمئناً تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حافظه همه هواداران استقلال به‌عنوان یک روز بزرگ باقی می‌ماند. من می‌توانم به جرأت بگویم که امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا در سال ۹۰ رقم خورد، بزرگ‌ترین اتفاق بعد از انقلاب. من از بدنه دولت، شخص رئیس جمهور، معاون اول ایشان و وزرای ورزش و اقتصاد تشکر می‌کنم که توانستند بعد از این همه مشکلاتی که این دو باشگاه داشتند، این اتفاق خوب را رقم بزنند.

وی ادامه داد: همینطور از آقای علی‌عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تشکر می‌کنم که پیشنهاد خرید باشگاه استقلال را خودشان و مجموعه‌های زیرمجموعه دادند و امروز این قرارداد نهایی شد. امیدوارم اتفاقی خوب میان دو برند بزرگ باشگاه استقلال و همینطور هلدینگ خلیج فارس با دو نام مقدس استقلال و خلیج فارس رقم بخورد و امیدوارم این ترکیب بتواند یک اتفاق بزرگی را در جهت توسعه و پیشرفت و شکوفایی باشگاه بزرگ استقلال به وجود بیاورد. من خیلی خوشحالم که این اتفاق در دوره مدیریت من افتاده است و مطمئنم این روز در تاریخ باشگاه استقلال به یادگار می‌ماند. از تمام رسانه‌ها هم تشکر می‌کنم که حمایت کردند تا اتفاقات خوبی در فوتبال کشور رقم بخورد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که درباره تغییرات در این باشگاه با علی‌عسگری صحبت کرده است یا خیر، تصریح کرد: به هر حال طبیعی است. وقتی یک مجموعه جدید الان سهام‌دار اصلی باشگاه استقلال می‌شود مطمئناً حق طبیعی آن مجموعه است که بتواند بر مبنای علایق و سلایق مدنظرشان با افراد جدید کار کنند. یک مورد آنهم تغییر اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل است و من صادقانه می‌گویم که چه من باشم و چه نباشم، بسیار بسیار خوشحالم که این اتفاق برای استقلال رقم خورده است. نمی‌توانید باور کنید که چقدر خوشحالم. اثرات این روز بزرگ در آینده برای استقلال مشخص می‌شود.

خطیر در واکنش به طرح این موضوع که گفته می‌شود حق امضا از او گرفته شده است، خاطر نشان کرد: نه، چنین چیزی مطرح نیست.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه «پس از تغییر مالکیت، مشکلات مالی استقلال برطرف خواهد شد؟»، اظهار کرد: امیدوارم این اتفاق بیفتد. ما باید منتظر بمانیم تا ببینیم دوستان در هلدینگ خلیج فارس چه برنامه‌ای برای اداره باشگاه دارند. مطمئناً هواداران در آینده اخبار خوبی را خواهند شنید. خیلی عجول نباشید تازه این اتفاق قطعی شده است، بگذارید از این روز لذت ببریم تا ان‌شاءالله بقیه موارد هم حل شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که «این ضمانت را به هواداران می‌دهید که دیگر مشکل مالی وجود نداشته باشد؟»، گفت: من که نباید این ضمانت را بدهم، ولی تمام این اتفاقات رقم خورد که این مشکلات حل شود. من خواهش می‌کنم که یک مقدار به مسائل مثبت نگاه کنید. خیلی به حواشی ورود نکنید، یکسری دنبال هیجانات هستند. بگذاریم هواداران از این روز بزرگ لذت ببرند. من مطمئن هستم که اتفاقات خوب برای باشگاه استقلال می‌افتد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد