Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@18:52:41 GMT

کسانی که حقوق ثابت می‌خواهند «فلج» هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۱۱۶۵

کسانی که حقوق ثابت می‌خواهند «فلج» هستند

بابک توکلی که موسس و عضو هیئت مدیره یک شرکت بازاریابی و فروش بیمه عمر است، در همایشی با توهین مستقیم به میلیون‌ها شاغل کارگر و کارمند که شبانه روز برای گذران زندگی خود تلاش می‌کنند، کسانی را که به دنبال حقوق ثابت هستند فلج می‌خواند.

او با مقایسه بازاریابی بیمه عمر و شغل با درآمد ثابت می‌گوید «اگر حقوق ثابت می‌خواهی یعنی فلجی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
ویدیوی این اظهارات که ابتدا در صفحه اینستاگرام شرکت مذکور قرار گرفته بود، پس از افزایش اعتراض‌ها حذف شد و توکلی هم مجبور شد بابت اظهاراتش عذرخواهی کند.

توکلی که از سوی مریدانش همچون بسیاری از سخنرانان خوش زبان دیگر با نام استاد خوانده می‌شود، برای تهییج مخاطبانش به ادعا‌های نادرست دیگری می‌پردازد. او در اشاره‌ای غیرمستقیم افرادی را که فلج خوانده بود، به مرغ و اردکی تشبیه می‌کند که توان پریدن ندارند و در قفس گرفتار هستند و از حضار می‌پرسد چه کسی تا کنون یوزپلنگ، عقاب و شیر را در قفس دیده است! به نظر می‌رسد حضرت استاد عمدا یا سهوا فراموش کرده است که مخاطبان مسخ شده اش اگر شیر و عقابی هم دیده باشند در قفس‌های باغ وحش دیده اند و نه جنگل‌های آفریقا.

البته او هم مانند بسیاری دیگر از استادان یک شبه عرصه مثبت اندیشی و سخنرانی انگیزشی سابقه تحصیلی روشن و مشخصی ندارد. در معرفی او بدون اشاره به مقطع تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل نوشته شده «دانش آموخته رشته روانشناسی» و سپس قطاری از عناوین پرطمطراق همچون آناگرام هیپنوتیزم اریکسونی و کوچینگ فردی و سازمانی از موسسه بی نام و نشان «بادی اند مایند» و بنیانگذاری مکتب فروش به عنوان بستری آرمان خواهد در فروش و بازاریابی ذکر شده است.

او در ویدیوی دیگری به ذکر داستانی جعلی درباره سقراط و جوانی جویای موفقیت می‌پردازد و می‌گوید سقراط با زیر آب نگه داشتن سر جوان به او فهماند همان اندازه که زیر آب جویای اکسیژن بوده، باید خواهان موفقیت باشد تا به آن دست یابد. جدای از اینکه اساسا در زمان سقراط هنوز عنصر اکسیژن کشف نشده بود، این فیلسوف تاریخی بیش از هرچیزی به خاطر پرسشگری، حقیقت جویی و بی اعتنایی به زندگی مادی شناخته می‌شد و داستان پردازی جعلی برای توجیه زیاده طلبی و ثروت اندوزی، جفایی بزرگ به چنین شخصیت بزرگی است. از گفته‌های معروف سقراط این است که «راز خرسندی در طلب [چیزهای]بیشتر پیدا نمی‌شود، بلکه در ایجاد ظرفیت لذت بردن از کمتر است.»

متاسفانه در سال‌های گذشته مشکلات معیشتی مردم، بیکاری گسترده، نداشتن آگاهی و وسوسه موفقیت یک شبه موجب رونق گرفتن دکان اساتید بی سوادی شده است که از شیر جنگل تا سقراط را دستمایه ادعا‌های ساختگی و وعده‌های فریبنده خود قرار می‌دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بابک توکلی بازاریابی بیمه عمر کارمندان کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، فاش کرد که لاتزیو را پس از شکار غیرقانونی سیمونه اینزاگی، که قبل از دربی اسکودتو، "خود را یک مربی برنده است" "عصبانی" کرد.

اینتر امشب در بازی هفته سی و سوم سری A به مصاف میلان رفته و در صورت برد در این بازی قهرمانی در سری A را قطعی می‌کند.

ماروتا به دازن گفت:"ما این هدف تاریخی را داریم و روی دستیابی به بیستمین اسکودتو تاریخ اینتر متمرکز هستیم. اگر قرار باشد امشب قهرمان شویم، مانند گیلاس روی کیک خواهد بود، اما همانطور که مربی گفت، ما عجله نداریم که در دربی این اتفاق بیفتد، بلکه مصمم هستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و یک نتیجه عالی بگیریم."

این اولین قهرمانی اینزاگی در سری A به عنوان مربی خواهد بود. وقتی آنتونیو کونته پس از کسب عنوان قهرمانی اینتر را ترک کرد، چگونه اینزاگی را انتخاب کردید؟

این تصمیمی بود که همه ما گرفته بودیم. او در دید بسیاری از باشگاه‌ها قرار داشت و در لاتزیو ثابت کرد که به عنوان یک مربی جوان در حال رشد و پیشرفت است. شب بسیار حساسی بود چون، کلودیو لوتیتو، مالک لاتزیو، بسیار عصبانی شد. اینزاگی ثابت کرده است که یک مربی برنده است و این را نباید دست کم گرفت. این دوران تازه شروع شده، می‌خواهیم نتایج مهمی بگیریم که مناسب تاریخ این باشگاه است. من به لیگ قهرمانان و همچنین جام باشگاه‌های جهان فکر می‌کنم. اینتر به جایگاهی که به آن تعلق دارد، بازگشته و ما به آن افتخار می‌کنیم. صادقانه بگویم، انتظار نداشتم تجربه‌ام در اینتر اینقدر عالی و سرشار از موفقیت باشد. از کونته تا اینزاگی، ما همیشه یک باشگاه بسیار قوی را پشت سر خود داشته‌ایم و یک گروه کاری نمونه در پشت صحنه ایجاد کردیم که طبیعتا به تیم کمک کرد.

دیگر خبرها

  • گوشواره بدل ژوپینگ طرح طلا در بدلیجات زودیکا
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • تلفن ثابت سازمانی
  • عملیات وعده صادق، اثبات قدرت پوشالی صهیونیستها بود
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • بازدید بیش از ۳۵ هزار نفر از آرامگاه سعدی در یادروز شیخ اجل