Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش وجوانان ایلام گفت:۷۰ سازمان مردم نهاد جوانان زیر نظر اداره ورزش وجوانان در زمینه های مختلف دراستان ایلام فعالیت دارند

علیشاهی در گفتگوی با خبرنگار برنا ،به مناسبت هفته تشکل ها ومشارکت مردمی  با اشاره به نقش سازمانهای مردم نهاد بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین گفت:مجموعه سمن های استان ضمن فعالیتهای  غیر دولتی،غیر انتفاعی و غیر سیاسی نقش مهمی درواسطه گری بین مردم ودولت برای پیشرفت وتوسعه اجتماع وهمچنین جلوگیری از آسیبهای اجتماعی ایفاء می کنند

او با اشاره به روز ۲۲ مرداد ماه در تقویم جمهوری اسلامی بعنوان روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی گفت :نامگذاری این ایام وثبت آن در تقویم ملی نشان از اهمیت وجایگاه ونقش تاثیر گذار تشکلهای ومشارکت های اجتماعی در جامعه است وباید به این نقش مهم درجامعه توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: استان ایلام یکی از استانهای فعال در زمینه فعالیت سمن ها وسازمانهای مردم نهاد جوانان در کشور است که فعالیت تشکلها ومشارکت های مردمی آن در سطح شهرستانها وروستاهای استان  بصورت مداوم انجام می گیرد

اواضافه کرد: خانه جوانان شهر ایلام به عنوان یکی از بهترین پاتوق های فرهنگی ،مکان مناسبی برای هماهنگی ،برنامه ریزی، سیاستگذاری و اجرای فعالیت‌های سازمانهای مردم نهاد و جوانان می باشد ودر دو شهرستان چرداول و مهران خانه جوانان در حال ساخت می باشد

او به نقش سازمانهای مردم نهاد جوانان استان ایلام در فرهنگ سازی و مقابله با شیوع ویروس کرونا پرداخت وگفت:،رزمایش همت جوانانه ،کمک مومنانه و اجرای برنامه های هفته ازدواج و هفته جوان ، از فعالیت های  سازمانهای مردم نهاد جوانان استان بوده که در این مدت انجام گرفته است

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با بیان اینکه باید شعار جوان باوری و جوان یاوری در جامعه محقق شود اظهار داشت: امروز برای تحقق جایگاه و نقش واقعی جوانان در موضوعات مختلف نیازمند گفتمان‌سازی و ایجاد فرهنگ جوان باوری هستیم.

او در پایان تصریح کرد: تمامی مسوولان باید نسبت به نقش، جایگاه و توانمندی جوانان دقت نظر داشته باشند چرا که خودباوری جوانان بستری برای پویش و پرورش استعدادها است

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام تشکل های مردمی سازمانهای مردم نهاد مردم نهاد جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پولیتیکو، دولت آلمان پس از وقفه سه ماهه، حمایت مالی از نهاد امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی «آنروا» را از سر می گیرد.

دولت آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد که پس از توقف موقف، حمایت خود از سازمان آنروا (UNRWA) را از سر خواهد گرفت.

وزارت خارجه آلمان امروز در بیانیه ای اعلام کرد که با ادامه همکاری با آنروا، از نقش حیاتی و در حال حاضر غیرقابل جایگزین این نهاد در ارائه کمک به مردم غزه حمایت می کنیم.

در این بیانیه تاکید شده است که سایر سازمان های کمک رسانی بین المللی نیز در حال حاضر به ساختارهای عملیاتی آنروا در غزه وابسته هستند.

این اقدام دولت آلمان پس از آن صورت گرفت که کمیته حقیقت یاب سازمان ملل متحد اعلام کرد که رژیم صهیونیستی هنوز مدارکی در خصوص دست داشتن کارکنان آنروا در عملیات طوفان الاقصی ارائه نکرده است.

رژیم صهیونیستی پیشتر مدعی همکاری ۱۲ کارمند آنروا در حمله ۱۵ مهر حماس شده بود. بسیاری از کشورهای غربی در واکنش به این ادعا، همکاری خود با آنروا را قطع کردند.

کد خبر 6088019

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد