Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده ارتش اعلام کرد: ارتش همچنان آماده اجرای ماموریت پدافند زیستی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در مراسم بازدید از بخش‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی آجا با اشاره به اینکه ارتش ضمن انجام مأموریت‌های محوله آماده خدمت‌رسانی به مردم است، اظهار داشت: سامانه بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان از آمادگی کامل برای خدمت به مردم و انجام فعالیت‌های مرتبط با پدافند زیستی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش آماده هرنوع ماموریتی است

وی ادامه داد: ارتش هنگام شیوع بیماری کرونا از همان روز‌های آغازین تلاش‌های گسترده و ارزشمندی انجام داد و بهترین وضعیت سلامت را در پادگان‌ها ایجاد کرد؛ چراکه برای داشتن نیروی رزم سالم و توان رزم مقابله با تهدیدات، در درجه نخست نیازمند برخورداری از سلامت جسمانی هستیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش عنوان کرد: امروز وضعیت ارتش در مقابله با شیوع ویروس کرونا مناسب است و امیدواریم حتی این وضعیت بهتر و مطلوب‌تر شود.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: در همان روز‌های نخست شیوع کرونا، طی دیداری که با وزیر بهداشت داشتیم، توانستیم تمام توان خود را در جهت کمک و حمایت از هموطنانمان در سراسر کشور پای کار بیاوریم و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

وی افزود: کما فی‌السابق نیرو‌های ارتش آمادگی دارند که ضمن انجام مأموریت‌های خود، خدمات لازم را در این رابطه و کمک به هموطنان انجام دهد.

معاون هماهنگ کننده ارتش تأکید کرد: ارتش با قدرت برای خدمت به مردم و مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده و خدمات بهداشتی و درمانی بسیار خوبی به مردم ارائه کرده است؛ البته این خدمات همچنان ادامه دارد و نیرو‌های مسلح با تمام توان به میدان آمده‌اند تا باری از دوش مردم بردارند.

امیر دریادار سیاری با اشاره به خدمات دانشگاه علوم پزشکی ارتش گفت: این دانشگاه وظیفه خطیری در تربیت کادر درمانی و بهداشتی برای ارئه خدمت به ارتش و جامعه دارد.


معاون هماهنگ کننده ارتش با تأکید بر آمادگی کامل نیرو‌های مسلح برای دفاع از کشور گفت: همه نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارند که با هر تهدیدی که متوجه مردم باشد، مقابله کنند؛ بخش بهداشت و درمان ارتش نیز در آمادگی کامل قرار دارد تا به مردم خدمت کند. 

انتهای پیام/ 

R1429/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دریادار سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران بیشتر بخوانید... امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش آماده هرنوع ماموریتی است خودکفایی نیروی زمینی ارتش در تولید و ساخت تریلر تانک‌بر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش آماده هرنوع ماموریتی است خودکفایی نیروی زمینی ارتش در تولید و ساخت تریلر تانک‌بر واژه های کاربردی مرتبط دریادار سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ جهانگیری وارد مجلس شد ۲ وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند ۳ جزئیات جلسه جمعی از نمایندگان مجلس با آیت الله رئیسی ۴ آغاز جلسه رأی اعتماد به «خیابانی» ۵ میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس ۶ خبر جدید ظریف از استرداد پول‌های بلوکه شده ایران توسط چند کشور ۷ گزارش| چگونه مدیریت لیبرال‌ها «رؤیای آجری» مردم را به کابوس تبدیل کرد؟ ۸ حاجی‌دلیگانی: رأی مجلس به خیابانی جایزه به مسببان گرانی و احتکار است مهمترین اخبار سیاسی میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس روحانی: دشمنان فکر می‌کردند با فشار تحریم شدید از سال ۹۷ کشور را دچار بحران می‌کنند سردار شریف: آماده واگذاری مکان های آموزشی و ورزشی سپاه برای برگزاری کنکور هستیم مجلس به مدرس خیابانی اعتماد نکرد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دشمنان فکر می‌کردند با فشار تحریم شدید از سال ۹۷ کشور را دچار بحران می‌کنند گزینه جدید وزارت صنعت معدن و تجارت کیست؟ سید حسن نصرالله به مناسبت جنگ ۳۳ روزه سخنرانی می‌کند ‎ لبنان|مواضع گروه‌های سیاسی برای تشکیل دولت/ توافق حزب‌الله، امل و جریان ‌آزاد ملی پرچم جدید گنبد حرم امام حسین(ع) در آستانۀ محرم آماده شد +عکس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دریادار سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران دریادار سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران معاون هماهنگ کننده ارتش نیروی زمینی ارتش دریادار سیاری آمادگی کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فرمانده نیروی هوایی ارتش به دشمنان: خطای راهبردی کنید با سوخو 24 جواب می‌گیرید

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد که آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم.

امیر حمید واحدی در حاشیه رژه روز ارتش درخصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهارکرد: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده تر از همیشه است. آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمانها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همینجا به دشمنان ایران توصیه میکنم خطای راهبردی نکنند.

وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است | جریان سازی معاندین بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت
  • فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است
  • مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح
  • هشدار فرمانده نیروی هوایی ارتش به دشمنان: خطای راهبردی کنید با سوخو 24 جواب می‌گیرید
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • امیر واحدی: آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به سوخو ۲۴ هستیم
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران