Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: از ابتدای امسال با احیا و راه اندازی مجدد ۴۶۸ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسرکشور، زمینه برای بازگشت به کار و تثبیت اشتغال بیش از ۸ هزار و ۵۰ نفر فراهم شده است. تاریخ انتشار: 11:48 - 22 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۱۰۲

خبرگزاری میزان ـ بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت صمت، محسن صالحی‌نیا گفت: توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی، احیا و راه‌اندازی مجدد واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط و بسترسازی برای توسعه و گسترش صادرات محصولات و خدمات تولیدی شاخص‌ترین برنامه‌های اولویتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در سال ۹۹ به شمار می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران عنوان کرد: در حال حاضر ۴۵ هزار ۹۱۲ واحد صنعتی و کارگاهی دارای پروانه بهره برداری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور فعال هستند که زمینه اشتغال مستقیم ۹۳۵ هزار و ۸۶۸ نفر را فراهم کرده اند.

صالحی‌نیا مجموع سرمایه گذاری واحد‌های به بهره برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور را حدود ۱۸۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از ۵۷۱ شهرک صنعتی مصوب ۵۰۰ شهرک در حال بهره برداری و از ۴۲۴ ناحیه صنعتی ۳۲۲ ناحیه بهره برداری شده است

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تعداد شهرک‌های فناوری مصوب در کشور را ۷ مورد عنوان کرد که ۶ مورد از این شهرک‌ها در حال بهره برداری هستند و همچنین از تصویب ۹ منطقه ویژه اقتصادی خبر داد که ۳ مورد از آن‌ها در حال بهره برداری است.

صالحی نیا خوشه‌های صنعتی شناسایی شده در کشور را ۴۹۵ مورد اعلام کرد و از ۱۸ مورد پروژه امکان سنجی توسعه خوشه‌های در دست اجرا خبر داد.

وی گفت: هم اکنون پروژه‌های امکان سنجی توسعه خوشه‌های خاتمه یافته ۱۷۹ مورد است و پنج مورد نیز در مرحله مطالعه شناختی است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تصریح کرد: در حال حاضر ۳۸ هزار و ۴۶۳ طرح صنعتی در حال ساخت و ساز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اشتغال ۷ هزار و ۶۰۰ نفر در واحدهای صنعتی احیا شده

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت صنعت اخبار اقتصادی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شهرک ها و نواحی صنعتی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.
مجید فرهزاد افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.
به گفته وی، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای ودامداری و اشتغال زایی است.

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین