Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@11:54:04 GMT

اعلام آمادگی سپاه برای کمک به برگزاری کنکور

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۱۳۵۷

اعلام آمادگی سپاه برای کمک به برگزاری کنکور

سخنگوی سپاه از اعلام آمادگی این نهاد برای واگذاری مکانهای آموزشی و ورزشی خود در سراسر کشور برای کمک به وزارت علوم در برگزاری مطلوب کنکور سراسری خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در پی بیانیه مشترک وزرای علوم و بهداشت مبنی بر برگزاری آزمون سراسری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در روزهای ۲۹ ، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریور ماه سال ۱۳۹۹، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اعلام آمادگی سپاه برای کمک به تامین فضای مورد نیاز جهت برگزاری آزمون کنکور سراسری کشور گفت: بر اساس تدبیر سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه مقرر گردید در صورت درخواست وزارت علوم و استانداران محترم سراسر کشور و متناسب با نیازهای اعلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانشگاه ها و مراکز عمده آموزشی و ورزشی خود که از استانداردهای لازم برای اجرای پروتکل های آزمون و نیز دستورالعمل های بهداشتی مورد تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا برخوردار هستند در اختیار مجریان آزمون قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شریف برگزاری آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها آن هم در عصر کرونا را از رخدادهای بزرگ و ماندگار کشور قلمداد و تصریح کرد: بی‌شک تحقق مطلوب این رخداد مبارک آن هم در شرایطی که آحاد ملت و از جمله داوطلبان کنکور سراسری در حال مبارزه نفس گیر با شیوع بیماری کرونا هستند نیازمند یک رویکرد، همراهی و مشارکت ملی است تا به فضل الهی نسل جوان دانشجوی آینده جامعه به عنوان سرمایه های راهبردی کشور در کمال امنیت، آرامش ، سلامت و با مراقبت و رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور موفق در آزمون کنکور، خود را مهیای ورود به دانشگاه و طی مدارج علمی برای پیشرفت و سربلندی ایران عزیز کنند.

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج در برگزاری کنکور سراسری از هرگونه کمک به مجریان و دست اندرکاران آن دریغ نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره برگزاری آزمون سراسری در برخی نقاط کشور که دچار حادثه سیل شده اند، گفت: هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور و استانداران و بویژه استانداری سیستان و بلوچستان برای برگزاری آزمون انجام شده است و از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری آزمون سراسری استفاده خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آنها انجام می‌شود لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آنها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.

وی در مورد زمان برگزاری آزمون سراسری، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند و آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان به این عزیزان توصیه کرد ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه‌های صادر شده، با توجه به وضعیت هوای کشور پیش بینی‌های لازم را به منظور حضور به موقع در جلسه آزمون به عمل آورند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی