Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی، جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: قدرت سرایت ویروس کرونا بالا رفته و ابتلا در جوانان بیشتر از سایرین گزارش شده است و به دلیل نداشتن علائم، خطرناک‌تر از قبل بوده و نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به وضعیت کرونا در سطح استان اظهار کرد: در مجموع استان قزوین در وضعیت هشدار قرار دارد و شرایط به گونه‌ای است که نیاز به مراقبت‌های ویژه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های سطح استان پذیرش شدند و هم‌اکنون مجموع بیماران کرونایی بستری شده ۲۸۳ بیمار است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین تصریح کرد: هم اکنون ۶۵ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند؛ ضمن اینکه متاسفانه در شبانه‌روز گذشته ۳ نفر از هموطنان ما به دلیل ابتلا به کووید۱۹ فوت کردند.

قدرت سرایت ویروس کرونا افزایش یافته است

وی عنوان کرد: نکته حائز اهمیت آن است که همان‌طور که کارشناسان امر تاکید دارند این ویروس جهش یافته ویژگی‌های خاصی دارد و نیاز به دقت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است.

این مقام مسئول بیان کرد: قدرت سرایت ویروس کرونا بالا رفته و ابتلا در جوانان بیشتر از سایرین گزارش شده است و به دلیل نداشتن علائم، خطرناک‌تر از قبل بوده و نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

حبیبی در پایان گفت: ویروس کرونا به راحتی از طریق صحبت کردن، عطسه و سرفه به دیگران منتقل می‌شود؛ لذا کماکان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار