Web Analytics Made Easy - Statcounter

شانه ساز با اشاره به نقش کادر بهداشت و درمان ارتش و نیروهای مسلح در مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: نیروهای مسلح در روزهای اول شیوع کرونا تمام ذخایر الکل و مواد ضد عفونی خود را در اختیار مردم قرار دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «محمدرضا شانه ساز» در مراسم بهره برداری از سامانه های متحرک درمانی و انتقال بیمار در دانشگاه علوم پزشکی ارتش گفت: من حامل سلام وزیر بهداشت نسبت به همکاران بهداشت و درمان در ارتش جمهوری اسلامی ایران هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه بهداشت و درمان ارتش از جمله حوزه هایی بود که جلوتر از سایر نهادها و سازمان ها که باور جدی به وجود بیماری نداشتند اما بهداشت و درمان ارتش از ابتدا به کمک وزارت بهداشت آمد و در دیدار وزیر بهداشت با مسئولان لشکری و کشوری این نهاد موجب دلگرمی بسیار در وزارت بهداشت شد.

 

رییس سازمان غذا و دارو افزود: پیش بینی ها می گوید ممکن است کرونا سال ها در دنیا و در کشور بماند اما ارتش جمهوری اسلامی ایران از روز اول با بکارگیری تمام امکانات از تولید ماسک، مواد ضد عفونی کننده و همچنین در نیروهای مسلح با در اختیار قرار دادن کادر درمان خود کمک شایانی در مقابله با شیوع این ویروس داشته است.

 

وی با اشاره به کمبود ماسک در ابتدای شیوع کرونا در کشور یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری تمام امکانات خود این نیاز را پاسخ داد و ظرف چند روز پاسخ نیاز چند میلیونی ماسک در کشور شد.

 

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی ارتش در شرایط بحران پشتوانه ارزشمندی برای سلامت و درمان کشور محسوب می شود و در ماموریت های سخت و حوادث غیر مترقبه همواره جلوتر از کادر بهداشت و درمان کشور نیازهای مردم را شناسایی و رفع کرده است.

 

شانه ساز اظهار کرد: تولید الکل در نیروهای مسلح دارای سابقه طولانی است و نیروهای مسلح بزرگترین تولیدکننده و مصرف کننده این مواد در کشور هستند و در روزهای اول مقابله با شیوع این ویروس تمام ذخایر خود را در اختیار مردم قرار دادند و این امر نشان دهنده درک صحیح نیروهای مسلح از مشکلات کشور است که ظرف کمتر از دو هفته مشکل الکل و مواد ضد عفونی کننده در کشور حل شد./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: الکل ارتش جمهوری اسلامی ارتش بهداشت و درمان نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر حرکتی برعلیه ایران انجام دهید، نیروهای مسلح ما پشیمانتان می‌کنند

ایسنا/کرمان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش گفت: امروز آمادگی ارتش و نیروهای مسلح در بالاترین سطح و مرزهای ایران جزء امن‌ترین مرزها است و اگر دشمن کوچکترین حرکتی علیه کشور ما داشته باشد، نیروهای مسلح او را از کرده خود پشیمان می‌کنند.

 امیر غلامعلیان امروز ۲۵ فروردین‌ماه در مراسم بزرگداشت سپهبدان ارتش جمهوری اسلامی(شهیدان قرنی و صیاد شیرازی) در کرمان، به تصویر کشیدن گوشه‌ای از رشادت اسطوره‌های کشورمان را یکی از اهداف برگزاری این مراسم ذکر کرد و افزود: بنا به تاکید مقام معظم رهبری، وظیفه و رسالت ما آشنا کردن نسل جوان با اسطوره‌های دفاع مقدس و کسانی است که باعث مانایی خاک مقدس جمهوری اسلامی برای ما شدند.

وی با اشاره به تعداد شهدای ارتش، سپاه، ناجا و بسیج مردمی، در ادامه به تشریح ویژه برنامه‌هایی که از ۲۱ فروردین ماه، سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت، سالروز شهادت امیر سپهبد قرنی در استان برگزار شده، پرداخت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان این مطلب که شهید صیاد شیرازی حق بزرگی بر گردن همه ما دارد، عنوان کرد: شهید محمدولی قرنی اولین شهید ترور اما از شهدای مظلوم ارتش جمهوری اسلامی است که سعی کردیم در این مراسم تا حدودی او را معرفی کنیم.

وی ادامه داد: شهید قرنی نقش اصلی در جلوگیری از تجزیه کشور در سال‌های ۵۷ و ۵۸ و همچنین در انسجام واحدهای ارتش و مبارزه با گروهک‌ها داشت.

غلامعلیان در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: امروز آمادگی ارتش و نیروهای مسلح در بالاترین سطح و مرزهای ایران جزء امن‌ترین مرزها است و اگر دشمن کوچکترین حرکتی علیه کشور ما داشته باشد، نیروهای مسلح او  را از کرده خود پشیمان می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش اردن پروازهای هوایی خود را افزایش داد
  • تمام تجهیزات نیروهای مسلح کشور بومی است
  • دیدار ارتشیان با نماینده ولی فقیه
  • حمایت عبدالکریمی از عملیات نیروهای مسلح: اخلاقی و سنجیده
  • اتمام حجت فرمانده کل ارتش ایران با آمریکا و اسرائیل | تمام پایگاه‌ها و منافع‌تان اهداف عملیاتی ما محسوب می‌شود
  • کمبود نیروی پرستاری در شبکه بهداشت و درمان هشترود
  • استعفای ۲۲ پرستار چالوسی؛ از شایعه تا واقعیت!
  • رژه روز ارتش در کرمانشاه برگزار می‌شود/ پاسخ ایران به تعدی دشمنانش پشیمان‌کننده‌ است
  • یادواره شهیدان صیاد شیرازی و قرنی در کرمان + تصویر
  • هر حرکتی برعلیه ایران انجام دهید، نیروهای مسلح ما پشیمانتان می‌کنند