Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که وزیر علوم باید پاسخگو باشد که چگونه ظرف ۲۴ ساعت نظرش را راجع به امکان رعایت تمامی پروتکل‌ها در آزمون سراسری پایان مردادماه تغییر کرد.

به گزارش ایسنا، حسینعلی شهریاری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آقای دکتر قالیباف در دو جلسه پیرامون مسائل برگزاری کنکور نکاتی را مطرح کردند و آخرین بار نیز دستور دادند تا رئیس کمیسیون بهداشت و رئیس کمیسیون آموزش مجلس با وزرای علوم و بهداشت ظرف ۴۸ ساعت جلسه‌ای تشکیل داده و تصمیم نهایی اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: این جلسه با حضور وزرای بهداشت و آموزش برگزار شد و وزیر بهداشت تاکید کردند تا پروتکل‌های دقیقی برای حفظ سلامتی فرزندان کشور به وزارت علوم ابلاغ شده و وزیر علوم کتبا پاسخ دادند که توان برگزاری کنکور با پروتکل‌های جدید را در آخر مردادماه ندارند.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: نمایندگان مجلس نیز که به نمایندگی از دکتر قالیباف در جلسه حضور داشتند قصد تعویق انداختن کنکور را نداشتند. هدف ما صرفا رعایت پروتکل‌های دقیق بهداشتی برای تضمین سلامتی فرزندان کشورمان است. وزیر بهداشت در این جلسه تاکید کردند که حتی اگر لازم باشد منابع مالی لازم تامین شده و مشکل جای برگزاری آزمون نیز با اختصاص مصلاها و ورزشگاه‌ها را حل می‌کند و تاکید داشتند که دو میلیون پک بهداشتی شامل ماسک و ماده ضد عفونی کننده و یک دعا برای شرکت کنندگان در آزمون فراهم شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: اما با وجود همه این تدابیر وزیر علوم اعلام کرد که توان برگزاری کنکور سراسری در پایان مرداد وجود ندارد. سوال این است که در عرض ۲۴ ساعت چه اتفاقی افتاد که وزیر علوم نظرشان را عوض کردند؟ چرا در جلسه تاکید داشتند که وزارت علوم توان برگزاری آزمون را با پروتکل‌های جدید ندارد؟ برای نمایندگان سلامت فرزندان و خانواده‌ها حائز اهمیت است و ما تقاضا داریم تا دوشنبه هفته آینده گروهی از مجلس به استان‌ها سفر کرده و بر مکان‌های که قرار است کنکور برگزار شود نظارت داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسینعلی شهریاری کمیسیون بهداشت وزارت علوم وزير علوم کنکور 99 رئیس کمیسیون وزیر علوم پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روزهای آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ شروع می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بحران در کاتالان
  • ببینید | جزئیات مهم کنکور ۱۴۰۳ از زبان وزیر علوم
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • حذف ستاره سرخابی‌ها در روز تغییر مالکیت! (عکس)
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد