Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلویزیون رژیم صهیونیستی از اشتباه اخیر بالگردهای این رژیم در حمله به غزه و شلیک راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) از بمباران اشتباهی شهرک‌های صهیونیست‌نشین در مجاورت غزه توسط بالگردهای این رژیم خبر دادند.

«نیر دفوری» گزارشگر نظامی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در پی حملات نیروی هوایی به نوار غزه، یک بالگرد به اشتباه راکتی را به سمت شهرکی در منطقه «اشکول» شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: فیلم/ ناکامی سامانه‌های ضد بادکنک اسرائیل! هراس صهیونیست‌ها از قدرت ایران در منطقه +فیلم فیلم/ بالن‌های آتش‌زا بر سر شهرک‌نشین‌های صهیونیست

وی در ادامه مدعی شد، این راکت منفجر نشده و کارشناسان مواد منفجره در تلاش برای خنثی کردن آن هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در صورتی انفجار این راکت خسارت‌های زیادی وارد می‌شده است.

بامداد چهارشنبه یک بالگرد رژیم صهیونیستی دو نقطه در جنوب غزه را هدف قرار داد. بر اساس گزارش رسانه ها، این بالگرد با یک موشک منطقه ای در نزدیکی فرودگاه بین المللی غزه در شهر رفح را هدف قرار داد و با موشکی دیگر یک نقطه دیده بانی مقاومت در همان منطقه را هدف گرفت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین رژیم صهیونیستی غزه تلویزیون بمباران ارتش رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد

شلیک موشک از لبنان باعث قطعی برق در برخی مناطق الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی شده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی دقایقی پیش از فعال شدن آژیرهای هشدار در منطقه الجلیل واقع در اراضی فلسطین اشغالی خبر دادند.

حزب الله لبنان پنجشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد دو محل تجمع نیروهای نظامی رژیم اشغالگر اسرائیل در شهرک یرئون در مرزهای شمالی را با موشک هدف قرار داده است.

حزب الله همچنین نیروهای اسرائیلی را در ساختمانی دیگر در شهرک المناره هدف قرار داد که در این حمله نیز تلفاتی به اشغالگران وارد آمد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی تایید کرد که ساختمانی در شهرک یرئون در الجلیل علیا مستقیما هدف موشک حزب الله قرار گرفته است.

شامگاه امشب نیز رزمندگان حزب الله لبنان پایگاه زبدین در مزارع شبعا و پایگاه رویسات العلم در ارتفاعات کفرشوبا را هدف حمله قرار دادند.

همچنین در عملیات دیگری، رزمندگان حزب الله، پایگاه رویسات العلم در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا را هدف حمله موشکی قرار دادند که اهداف مذکور به دقت مورد اصابت قرار گرفت.

از سوی دیگر، آژیر خطر در شهرک های ادمیت، ایلون، حانیات، یعرا و عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

در همین راستا، رسانه های صهیونیستی گزارش دادن فرمانده ارتش این رژیم در شمال فلسطین اشغالی به مقامات محلی این منطقه اعلام کرده است، نمی توانم به شما تضمین بدهم که در تابستان قادر به بازگشت به شهرک هایتان خواهید بود.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • منابع عبری شلیک موشک به عسقلان را تایید کردند
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی مناطق مرزی لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار داد
  • تصمیماتمان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان
  • حمله اسرائیل به ۲ خودرو در لبنان/ ۲ نفر کشته شدند
  • ۲ خودرو در «الشهابیه» لبنان هدف قرار گرفت+ فیلم
  • تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان