Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: از نظر بودجه و اعتبارات در فشار هستیم و اعتباراتی که به نیروی انتظامی داده می‌شود کفاف کارها را نمی‌کند اما با روحیه جهادی که همکاران ما دارند کارها را پیش می‌بریم. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار حسین اشتری صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروی انتظامی در حوزه خدمت رسانی به مردم و ارتقای امنیت پیشرفت زیادی داشته است و در آمارها و نظرسنجی‌ها ادعا شده که نیروی انتظامی مجموعه روبه رشدی بوده و هر روز خدمت به مردم در این نیرو بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از نظر بودجه و اعتبارات در فشار هستیم و اعتباراتی که به نیروی انتظامی داده می‌شود کفاف کارها را نمی‌کند اما با روحیه جهادی که همکاران ما دارند کارها را پیش می‌بریم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در هر جایی که مردم سکونت دارند نیروی انتظامی حضور دارد و این نیرو توانسته با تدابیر و هدایت‌های رهبری حافظ ارزش‌های کشور و امنیت مردم باشد که در این راه شهدایی نیز تقدیم نظام و کشور کرده است و از سازمان‌هایی هستیم که بعد از دوران دفاع مقدس باب شهادت در آن باز بوده است.

مردم  خراسان جنوبی با وجود همه مشکلات پای انقلاب ایستاده‌اند55 درصد مساحت خراسان جنوبی برای کشف ذخایر معدنی بررسی شد3 هزار نفر اشتغال در حوزه صنایع ‌دستی خراسان جنوبی ایجاد می‌شود‌

وی خراسان جنوبی را یکی از امن‌ترین استان‌های کشور دانست و گفت: این امر به دلیل مردم ولایی، نجیب، زحمتکش و تلاش علما و نیروی نظامی و انتظامی حاصل شده است.

اشتری با اشاره به رزمایش کمک‌های مومنانه عنوان کرد: در دو مرحله کمک مومنانه بیش از 70 هزار بسته معیشتی به واسطه همکاران نیروی انتظامی تهیه و توزیع شد که ارزش هر سبد به طور میانگین 350 هزار تومان بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: خراسان جنوبی وضعیت خوبی در کاهش جرایم داشته است و خراسان جنوبی از امن‌ترین استان‌های کشور است.

اشتری یکی از دلایل معارفه سردار شجاع را بنا به درخواست خود وی دانست و افزود: پنج سال از شروع خدمت سردار شجاع در خراسان جنوبی سپری می‌شود و احکام ما سه ساله است که دو سال هم این حکم را تمدید کردیم.

انتهای پیام/254/ش

R41348/P/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... استان زنجان سومین استان امن کشور برای سرمایه‌گذاری است همدان در بین ۳ استان امن کشور قرار دارد خرم‌آباد| لرستان جزء ۵ استان امن کشور است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استان زنجان سومین استان امن کشور برای سرمایه‌گذاری است همدان در بین ۳ استان امن کشور قرار دارد خرم‌آباد| لرستان جزء ۵ استان امن کشور است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۲ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۳ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۴ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۵ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۶ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ۷ تلاش مجلس برای توزیع کالاهای اساسی سبد خانوار / گرانی ‌فشار بسیار مضاعفی ‌به مردم وارد می‌کند ۸ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| واکاوی ماجرای دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما / چرا جسد «سها رضانژاد» یک ماه بعد پیدا شد؟ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم / ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ افشاگری عضو کمیسیون صنایع از تخلف تولیدکنندگان فولاد / فروش ۵۰۰ دلاری شمش فولاد ‌‌به صنایع ایرانی / به خارج ۳۸۰ دلار صادر می‌شود گزارش| مادوان در برزخ شهر و روستا؛ شهری که از ابتدایی‌ترین زیرساخت‌ها محروم است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دشمنان فکر می‌کردند با فشار تحریم شدید از سال ۹۷ کشور را دچار بحران می‌کنند گزینه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت کیست؟ سید حسن نصرالله به‌مناسبت جنگ ۳۳روزه سخنرانی می‌کند ‎ لبنان|مواضع گروه‌های سیاسی برای تشکیل دولت/ توافق حزب‌الله، امل و جریان ‌آزاد ملی زنگنه: ناپختگی یکی از مسئولان سازمان خصوصی‌سازی موجب نگرانی مردم شد/ به تصمیم دولت تمکین می کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان امن کشور نیروی انتظامی فشار هستیم خراسان جنوبی نظر بودجه ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی، که از حامیان لایحه عفاف و حجاب است، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهادهای امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898218

دیگر خبرها

  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید