Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از مبهم بودن وضعیت تیمداری شهرداری بوشهر در فصل آینده مسابقات فوتبال خبر داد. - اخبار ورزشی -

سعید مسیگر درباره تساوی شاهین شهرداری بوشهر مقابل تراکتور و سقوط قریب‌الوقوع تیم بوشهری به لیگ دسته اول فوتبال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: می‌توانستیم در این بازی پیروز شویم و به جز اوایل مسابقه تا دقیقه 70، سوار بر بازی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود موقعیت‌سوزی کردیم و به پیروزی نرسیدیم. تراکتور تیمی پُرمهره و باشخصیت است، اما مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و فرصتی به این تیم ندادیم.

وی شرایط را برای بقای شاهین در لیگ برتر، بسیار بسیار سخت توصیف کرد و اظهار داشت: اگر تراکتور را می‌بردیم، در جدول می‌ماندیم و اختیار ماندن یا سقوط دست خودمان بود. با این وجود برنامه تمرینی شاهین ادامه می‌یابد و هنوز ناامید نیستیم. اگر دو پیروزی به دست بیاوریم، باز هم بقای شاهین دست خودمان نیست و سایر تیم‌های پایین جدول هم نباید نتیجه بگیرند، اما با این وجود به خوبی برای بازی با صنعت نفت آماده می‌شویم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد اینکه مهدی پاشازاده گفته بود چند بازیکن این تیم نخواستند که مقابل تراکتور بازی کنند و به سایر نفرات اضافه نشدند، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ داده باشد. سجاد مشکل‌پور و حسین مالکی چند هفته است که مصدوم هستند و این‌گونه نیست که کسی نخواهد بازی کند.

پاشازاده: نمی‌توانم بگویم با من قرارداد ببندید

مسیگر درباره گلایه‌های سرمربی شاهین از حاشیه‌های مختلف و در پاسخ به این پرسش که آیا دستی برای سقوط تیم بوشهری در کار است یا خیر، بیان کرد: خیر چنین چیزی نیست. ممکن است یک مربی به برخی بازیکنان اعتقاد نداشته باشد، اما برخی بازیکنان شاید این موضوع را نپذیرند و خود را به مصدومیت بزنند. با این حال این‌گونه نیست که دستی در کار باشد تا شاهین سقوط کند.

وی درباره گلایه پاشازاده از شرایط مالی و امکاناتی باشگاه شاهین و اینکه شاهینی‌ها حتی چسب زخم هم ندارند و با شلنگ دوش می‌گیرند، خاطرنشان کرد: بضاعت و شرایط مالی ما در همین حد است و اوضاع همین‌گونه بود که پاشازاده به شاهین آمد. ما از او حمایت می‌کنیم و امکانات را با حضور سرمربی جدید کاهش ندادیم. وقتی تیمی می‌بازد، چنین مباحثی هم مطرح می‌شود. وقتی کسی وارد مجموعه‌ای می‌شود، اطلاعات لازم را می‌گیرد و ما همین شرایط را در دوران میشو یا ویسی هم داشتیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه برای کادر فنی فصل آینده خود با پاشازاده مذاکره کرده است یا خیر، اظهار داشت: بحث اول این است که آیا شهرداری بوشهر می‌تواند و می‌خواهد تیمداری کند یا خیر و هنوز این موضوع مشخص نیست. ما صحبت‌های اولیه را برای فصل آینده با پاشازاده داشتیم، اما ابتدا باید ببینیم تیم با عنوان شاهین شهرداری بوشهر در مسابقات حاضر می‌شود یا خیر. من در جایگاهی نیستیم که در این باره نظر بدهم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهدی پاشازاده فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر بیشتر بخوانید... پژمان: تقسیم امتیاز میان تراکتور و شاهین عادلانه بود/ صحبت زنوزی ربطی به این مسابقه نداشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پژمان: تقسیم امتیاز میان تراکتور و شاهین عادلانه بود/ صحبت زنوزی ربطی به این مسابقه نداشت واژه های کاربردی مرتبط مهدی پاشازاده فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدی شدن انتقال مجید حسینی به سری A ۲ سخنگوی سپاهان: چگونه در ۱۰ روز دو پنالتی اشتباه برای استقلال می‌گیرند؟/ عملکرد فنی تیم در نیم فصل دوم قابل قبول نیست ۳ حضور امید ابراهیمی در تمرینات سایپا ۴ قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور ۵ نصرتی: پرسپولیس با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف استقلال می‌رود/ دوست دارم فینالی تمام قرمز ببینم ۶ حق‌وردی: توان شکست دادن استقلال را داریم/ امیدوارم در لیگ برتر بمانیم ۷ نمره فنی متوسط سردار آزمون در نخستین هفته لیگ برتر روسیه + عکس ۸ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان مهمترین اخبار ورزشی نصرتی: پرسپولیس با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف استقلال می‌رود/ دوست دارم فینالی تمام قرمز ببینم درخواست گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس برای حفظ ترابی احتمال شکایت استقلالی‌ها از باشگاه پرسپولیس و پیروانی سکوت معنادار سرمربی تیم ملی کاراته/ هروی از چه چیزی ناراحت است؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست گزینه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت کیست؟ ناصر قندیل بررسی کرد: آیا عربستان از پرونده لبنان کنار گذاشته می‌شود سید حسن نصرالله به‌مناسبت جنگ ۳۳روزه سخنرانی می‌کند ‎ لبنان|مواضع گروه‌های سیاسی برای تشکیل دولت/ توافق حزب‌الله، امل و جریان ‌آزاد ملی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی پاشازاده فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر مهدی پاشازاده فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر شاهین شهرداری بوشهر باشگاه شاهین فصل آینده لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ

لئون گورتسکا هیج علاقه‌ای به ترک بایرن مونیخ ندارد

طرفداری | در ماه‌های اخیر و کم‌رنگ‌تر شدن نقش لئون گورتسکا زیر نظر توماس توخل و همچنین مطرح شدن این موضوع که بایرن مونیخ به نوع دیگری از هافبک نیاز دارد، باعث شده بود گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده این بازیکن 29 ساله به وجود بیایید.

با این حال، لئون گورتسکا به تازگی در یک مصاحبه تأکید کرده آینده‌اش مشخص است و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او اعلام کرد قصد دارد تا پایان قراردادش در بایرن مونیخ بماند و به جدایی فکر نمی‌کند. او گفت:

به نظر من همه چیز مشخص است. قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی وجود ندارد به جدایی فکر کنم. بیش‌تر بخوانید: به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود

به گزارش توبی آلتشفل از بیلد؛ با این حال بایرن مونیخ تغییرات در خط هافبک خود ایجاد کند و درباره نحوه اعمال این تغییرات نیز از جمله آینده و نقش لئون گورتسکا با سرمربی آینده بخث خواهد بود. هر چند گورتسکا می‌خواهد بماند اما باید منتظر ماند و دید سرمربی جدید چه تصمیمی می‌گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • تئاتر بچه‌های مسجد فرآیندمحور است/ دنبال چیدن میوه آماده نیستیم
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت