Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه کره جنوبی امروز چهارشنبه با استناد به منابع دولتی اعلام کرد که سئول روند آماده سازی برای رزمایش نظامی مشترک سالانه با آمریکا را در حالی آغاز می‌کند که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بخش مجازی آن به صورت مختصر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه چوسان ایلبو چاپ کره جنوبی نوشت: سئول روند آماده سازی این رزمایش را که قرار است ۱۶ تا ۲۸ اوت برگزاری شود، از دیروز سه شنبه آغاز کرده است.

فوریه گذشته، سئول و واشنگتن رزمایش نظامی خود را به تعویق انداختند و رزمایش ماه مارس نیز به دلیل شیوع کرونا لغو شد. قرار است بخشی از این رزمایش به صورت تمرینات شبیه سازی شده رایانه‌ای برگزار شود. رزمایش شبانه نیز لغو شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش نظامی کره جنوبی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت

  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان آيين اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در مدرسه شاهد کرمان برگزار شد و حاضران ضمن برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی با سر دادن شعارهایی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم  گفت: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را بدون مردم و جدا از مردم نمیدانست و به همین  علت همه پرسی( رفراندوم) برگزار شد و نظرشان برای تشکیل جمهوری اسلامی ایران گرفته شد. 

 سردار معروفی دوازدهم فروردین  راه نقطه عطف و بزرگترین جشن و شادی  دانست که برای همیشه در تاریخ ثبت شد ه و مایه افتخار است . 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: :اوج بزرگی انقلاب اسلامی اکنون است که بزرگی و عظمت شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی بیشتر مشاهده می‌شودکه تفکرش در جبهه مقاومت اکنون ریشه دوانده و عمیق شده است. 

وی همچنین تلاش برای رفع مشکلات مردم،تلاش برای پیشروندگی کارها و عملیاتی کردن کارهای جامعه  را از ویژگیهای انقلابی بودن برشمرد و تاکید کرد: مسئول انقلابی برای پیشرفت کار مردم کمر همت می‌بندد و تلاش می‌کند که کاری برزمین نماند و تابع رهنمودها و دستورات امام خویش است . 

 شعارهای «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «مگر امت بمیرد علی تنها بماند»، «خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است»، «رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش می‌کنم»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «اسرائیل اسرائیل، کودک‌کش و جلاد است»، «فلسطین فلسطین، عامل اتحاد است»، «رهایی فلسطین همیشه در فکر ماست نابودی اسرائیل زیبایی ذکر ماست»، «جنایت منطقه زیر سر آمریکاست کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست»، «مرگ بر آمریکا»، «مثلث شوم ابلیس، آمریکا و اسرائیل و انگلیس»، «نماد شیطان لعین آمریکاست محور هر جنایتی آمریکاست» و... از جمله شعارهایی بود که در این مراسم سر داده شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قطار‌های سریع‌السیر؛ راه حل کره جنوبی برای حل مشکل پیری جمعیت
  • واکنش وزیر دفاع چین به سهم‌خواهی فیلیپین در دریای جنوبی چین
  • تحرکات پنهانی برای قهرمان‌سازی از خائنان به غزه
  • مسکو: فعالیت ناتو در شرق اروپا به سمت درگیری با روسیه است
  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • شفاف‌سازی رودیگر درخصوص پست اینستاگرامی‌اش درباره ماه رمضان
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند