Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، رسانه‌های صهیونیستی از هدف قرار دادن اشتباهی یک شهرک صهیونیست نشین از سوی بالگرد ارتش خبر دادند.

بنا به اعلام رسانه‌های صهیونیست، در جریان تجاوز بامداد امروز به نوار غزه، بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی به اشتباه موشکی را به سمت شهرک صهیونیستی اشکول شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع صهیونیستی می‌گویند این موشک هنوز منفجر نشده و تلاش برای خنثی کردن آن در جریان است.

این دومین مورد خودزنی ارتش رژیم صهیونیستی طی چند روز اخیر است. پیشتر نیز روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی به اشتباه یکی از پهپاد‌های خود را بر فراز فلسطین اشغالی سرنگون کرده است. صهیونیست‌ها که کماکان در هراس حمله حزب الله به سر می‌برند، پهپاد خود را به تصور اینکه از لبنان وارد اراضی اشغالی شده، هدف قرار دادند. این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه مدعی شد شب گذشته یک فروند پهپاد را که از خاک لبنان وارد سرزمین‌های اشغالی شده بود، سرنگون کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اخیرا از وقوع چند انفجار و تبادل آتش در مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های کفرشوبا در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند. بر اساس ادعای رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نیرو‌های این رژیم به سمت نیرو‌های حزب‌الله که سعی داشتند وارد فلسطین اشغالی شوند، آتش گشودند.

از آن زمان رژیم صهیونیستی نیرو‌های نظامی خود را در مرز لبنان به حالت آماده باش درآورد و پیش بینی می‌شود که این آماده باش برای مدت مدیدی پابرجا باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شهرک صهیونیستی نوار غزه ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید

همزمان با شنیده شدن صدای آژیر در شمال فلسطین اشغالی، حزب الله لبنان امروز دوشنبه یک مرکز نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک هدف قرار داد.

به گزارش مشرق، حملات حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست امروز صبح نیز ادامه یافت.

حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت هفت صبح امروز دوشنبه ۲۲ آوریل ۲۰۲۴ مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف مرکز الضهیره با موشک هدف قرار دادند.

همزمان شبکه الجزیره گزارش داد که صدای آژیر خطر در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی به سبب حمله موشکی به صدا درآمده است.

ساعاتی پیش مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرده بود که یک پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را که در حال انجام ماموریت جنگی بر فراز منطقه العیشیه واقع در جنوب لبنان بود، سرنگون کرده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که دو ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک المطله واقع در مرز فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • شلیک 35 موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • سقوط پهپاد اسراییلی در جنوب لبنان بر اثر اصابت موشک
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم
  • حمله حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «مسکاف عام»
  • عملیات‌ های جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی