Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت درباره شایعات پیش آمده درباره اختلاف میان وزارت نفت و اقتصاد گفت: من تعجب می کنم، با ناپختگی یک مسئول در سازمان خصوصی برای مردم، نگرانی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «بیژن نامدار زنگنه»، وزیر نفت، در حاشیه جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران درباره شایعات پیش آمده درباره اختلاف میان وزارت نفت و اقتصاد گفت: من تعجب می کنم، با ناپختگی یک مسئول در سازمان خصوصی برای مردم، نگرانی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هیچ اختلافی بین وزارت نفت و وزارت امور اقتصادی نیست و نبوده است. اول گفتند که ما می خواهیم ETF برای پالایشگاه ها تشکیل شود بعد گفتند که دیگر لازم نیست ما به صورت بلوکی عرضه می کنیم ما هم آن مساله را، دنبال نکردیم.

زنگنه ادامه داد: شب قبل از اظهارات مسئول سازمان خصوصی، من در دولت با آقای وزیر بودم، چیزی نگفتند. دیروز هم که به من گفتند، ETF تشکیل شود فورا گفتم که تشکیل شود. اختلافی بین ما نبوده و نیست. با همان قاعده ای که گفتند در زمان مقرر که وزارت اقتصاد مسئول است کار انجام می شود و مردم هم از آن بابت، نگرانی نداشته باشند.

وزیر نفت بیان کرد: ما همیشه موافق خصوصی سازی پالایشگاه های نفت بودیم و الان هم هستیم و تصمیمی که دولت داشته، اجرا می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیژن نامدار زنگنه سازمان خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در مجله فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صادق رئیسی کیا، کارشناس حقوقی ورزش درباره آخرین وضعیت مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • بررسی روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در مجله فوتبال
  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت
  • ابراز نگرانی عمیق اتحادیه آلبا از تشدید خشونت‌ها در خاورمیانه
  • مقاومت مدیران وزارت جهاد برای جلوگیری از تخلف در واردات ذرت
  • امنیت غذایی و جهش تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد
  • وزیر علوم: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
  • تشکیل وزارت معادن و فلزات آری یا نه؟
  • تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است