Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فلسفه وجودی غدیر از فرهنگ عاشورا مهمتر است اما در سال جاری نتوانستیم آنگونه که شایسته است آن را بررسی و تبیین کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، موسی انصاری، قبل از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران، با بیان اینکه باز هم غدیر غریب و مظلوم واقع شد اظهار داشت: فلسفه وجودی غدیر از فرهنگ عاشورا مهمتر است اما در سال جاری نتوانستیم آنگونه که شایسته است آن را بررسی و تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهادت ائمه و کربلا هم در غدیر خلاصه شده که اگر غدیر را نشناسیم، کربلا را هم نمی‌توان شناخت، ادامه داد: متاسفانه برخی‌ها قبل از اینکه غدیر را بشناسند به دنبال محرم و عاشورا می‌روند که این اشتباه است هرچند کربلا نیز نشات گرفته از انحرافات غدیر بود اما امسال غدیر مهجور ماند و از دستگاه‌های فرهنگی گله‌مند هستیم.

توزیع 4000 پرس غذا برای اطعام ایتام سادات همزمان با عید غدیرآغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات در استان فارس؛ 60 هزار بسته در عید غدیر توزیع شداستقبال از یک کتاب در روز عید غدیر/ نگاهی متفاوت به زندگی امام علی(ع)

رئیس شورای فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار انتخاب شده است که انتخاب درست و به جایی است، تصریح کرد: تجلیل از خبرنگاران نباید در یک روز خلاصه شود و خبرنگاران باید در روزهای مختلف سال دیده و مورد تجلیل قرار گیرند زیرا که عظمت نوشتن و قلم را که قرآن نیز به آن اشاره کرده را بیان می‌کنند که همین وظیفه، مسئولیت سنگینی بر دوش خبرنگاران قرار داده است.

انصاری با اشاره به اینکه نوشتن و نوشتار در استان، سالم و به موقع انجام می‌شود و شبکه رسانه خوبی در استان وجود دارد که مطالب را به خوبی و به موقع به سمع و نظر مردم می‌رساند، اظهار کرد: امروز به علت شیوع کرونا تجمع کم شده است، رسانه و خبرنگاران هستند که نقش آفرینی می‌کنند و پیام‌ تجمعات را به گوش کشور و جهانیان می‌رسانند.

وی گفت: امروز جامعه تشنه اخبار است و کل دنیا تحت سیطره خبر و خبرنگاران قرار گرفته است، لذا می‌طلبد خبرنگاران با قلم و نوشتارشان دستگاه‌های ضعیف‌تر را در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی کمک کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود:  خبرنگاران حتی اگر بخواهند انتقاد هم کنند نگاه دلسوزانه‌ای به جوانب دارند لذا دلسوزی یک صفت و پسوند خوب برای خبرنگاران است.

انصاری با اشاره به اینکه بسیاری از تغییراتی که در جامعه امروز شاهد آن هستیم به خاطر مطالبات شما خبرنگاران رخ داده است، تصریح کرد: می‌طلبد رسانه‌ها و مطبوعات در مناسبت‌های خاص با یکدیگر متحد شوند که اثرگذاری بیشتری خواهد داشت و به طور مثال در عرصه حجاب بسیار خوش درخشیدند که باید این اتحاد را در عرصه‌های دیگر از جمله امر به معروف و نهی از منکر نیز حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد: کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، هماهنگی دستگاه‌ها در مناسبات و مراسمات خاص است لذا از خبرنگاران خواستگاریم در این عرصه به جهت هماهنگ کردن دیگر دستگاه‌ها کمک کنند چراکه اعتبارات و نیروی انسانی این اداره کمتر از حد معمول می‌باشد اما انتظارات بالاتر است حد ظرفیت است. این اداره نیز آمادگی لازم برای همکاری با مطبوعات، رسانه‌ها و دستگاه‌ها در عرصه‌های مختلف را دارد.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT11 بیشتر بخوانید... برپایی ۲۷۰۰ جشن شادی و احسان غدیر در کشور + فیلم اقدامات گروه دانشجویی امام حسن(ع) در عید غدیر جشنی متفاوت برای عید غدیر/ هیئت‌ آل‌یاسین به کمک نیازمندان شتافت + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... برپایی ۲۷۰۰ جشن شادی و احسان غدیر در کشور + فیلم اقدامات گروه دانشجویی امام حسن(ع) در عید غدیر جشنی متفاوت برای عید غدیر/ هیئت‌ آل‌یاسین به کمک نیازمندان شتافت + فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۲ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۳ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۴ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۵ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۶ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ۷ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند ۸ تلاش مجلس برای توزیع کالاهای اساسی سبد خانوار / گرانی ‌فشار بسیار مضاعفی ‌به مردم وارد می‌کند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند گزارش ویدئویی| واکاوی ماجرای دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما / چرا جسد «سها رضانژاد» یک ماه بعد پیدا شد؟ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ افشاگری عضو کمیسیون صنایع از تخلف تولیدکنندگان فولاد / فروش ۵۰۰ دلاری شمش فولاد ‌‌به صنایع ایرانی / به خارج ۳۸۰ دلار صادر می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست گزینه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت کیست؟ آیا عربستان از پرونده لبنان کنار گذاشته می‌شود؟ سید حسن نصرالله به‌مناسبت جنگ ۳۳روزه سخنرانی می‌کند ‎ لبنان|مواضع گروه‌های سیاسی برای تشکیل دولت/ توافق حزب‌الله، امل و جریان ‌آزاد ملی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات تبلیغات اسلامی رئیس شورای دستگاه ها عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری

علی مختاری اظهار داشت: از این تعداد هزار و ۵۵۷ تخت تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و ۲۳۹ تخت غیردانشگاهی است.

وی افزود: از تعداد تخت‌های بیمارستانی استان ۴۵۳ تخت در بیمارستان هاجر، ۳۸۰ تخت در بیمارستان کاشانی، ۲۰۰ تخت در بیمارستان بروجن، ۱۵۰ تخت در بیمارستان فارسان، ۸۰ تخت در بیمارستان سینا، ۲۳۱ تخت در بیمارستان لردگان، ۴۴ تخت در بیمارستان اردل، ۳۹ تخت در بیمارستان کیار و چهار تخت در مراکز درمانی کوهرنگ و مالخلیفه فعال است.

مختاری اضافه کرد: راه‌اندازی بخش پیوند کبد غرب کشور با بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار و انجام ۱۰ عمل جراحی موفق، خرید و ورود بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به استان، راه‌اندازی بخش لیزیک چشم بیمارستان کاشانی با دستگاه لیزر اگزایمر پیشرفته به ارزش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و خرید دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی به ارزش دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بخشی از اقدامات انجام شده در حوزه درمان می‌باشد.

بیشتر بخوانید

استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر مطالبات بهداشت و درمان استان شد

وی بیان داشت: خرید نخستین دستگاه اسپکت‌سیتی پیشرفته به ارزش شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و خرید اولین دستگاه رادیوتراپی در بخش دولتی استان به ارزش دو هزار میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته به شمار می‌رود.

مختاری ادامه داد: از سال۱۴۰۰ تاکنون ۱۸۷ پزشک متخصص و ۲۳ پزشک عمومی در استان جذب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری