Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@09:43:07 GMT

طرح سهمیه‌بندی بنزین سرانه خانوار اعلام وصول شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۲۴۸۱

طرح سهمیه‌بندی بنزین سرانه خانوار اعلام وصول شد

عضو هیأت رئیسه مجلس، طرح سهمیه‌بندی بنزین سرانه خانوار را به صورت عادی اعلام وصول کرد.

به گزارش مشرق، سیدمحسن دهنوی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 22 مرداد) طرح سهمیه‌بندی بنزین سهمیه خانوار را اعلام وصول کرد. 

این طرح به صورت عادی اعلام وصول شده است. 

بیشتر بخوانید: تازه‌ترین اخبار از تغییر نحوه سهمیه‌بندی بنزین

طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار، باقیمانده از مجلس قبل به منظور اصلاح روند جاری در سهمیه بندی بنزین توسط تعدادی از نمایندگان مجلس یازدهم بازنویسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح  قرار است  تخصیص سهمیه بنزین به هر خانوار به ازای هر کدملی صورت گیرد تا کسانی که خودرو شخصی ندارند هم از یارانه سوخت بهره‌مند شوند.  

براساس این طرح، اگر صاحب خودرویی تمام سهمیه خانوار خود را استفاده نکند، سهمیه باقیمانده از طریق سامانه های بانکی، قابل واگذاری به دیگران خواهد بود یا در پایان هر ماه به شرکت پالایش و پخش باز می گردد و معادل قیمت متوسط ماهانه آزاد بنزین در کارت بانکی صاحب خودرو شارژ خواهد شد تا بتواند کالای ایرانی خرید نماید که این خود کمک به جهش تولید داخلی خواهد بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین مجلس شورای اسلامی بنزین مجلس خانوار مجلس یازدهم سهمیه بندی بنزین طرح سهمیه بندی بنزین اعلام وصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار مالیاتی

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: عزم راسخ سازمان امور مالیاتی در مبارزه با فرار مالیاتی و وصول معوقات و مطالبات دولتی از ابر بدهکاران موجب شد در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از این محل وصول شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید محمدهادی سبحانیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: عزم راسخ سازمان امور مالیاتی در مبارزه با فرار مالیاتی و وصول معوقات و مطالبات دولتی از ابر بدهکاران موجب شد در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از این محل وصول شود.

وی افزود: ۴۵ هزار میلیارد تومان جهت پرداخت مستمری کمیته امداد و بهزیستی و کالابرگ الکترونیکی به سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز شد.

کد خبر 739337

دیگر خبرها

  • سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • ایرانیان چقدر گوشت مصرف می‌کنند؟
  • ایران رتبه ۹ تولید تخم مرغ در دنیا را داراست
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • اعلام سهمیه نفت سفید فصل بهار در زنجان
  • سرانه مصرف گوشت قرمز به ۷.۱ کیلو رسید
  • وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار مالیاتی
  • سرانه فرهنگ در کشور ما بسیار پایین است
  • ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل هستند