Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@17:05:31 GMT

قیمت جدید کولر آبی (۱۳۹۹/۵/۲۲)

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۲۵۰۳

قیمت جدید کولر آبی (۱۳۹۹/۵/۲۲)

شایان ذکر است که قیمت کولر آبی ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف کشور تا ۱۰ درصد تفاوت قیمت داشته باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و قیمت تلویزیون

و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی"

در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید

 

پربیننده ترین یخچال فریزر دوقلو چند؟ ۱۳۹۹/۵/۲۱ قیمت جدید تلویزیون‌های محبوب +جدول قیمت جدید کولر؟ (۱۳۹۹/۵/۲۰) پرفروش‌ترین انواع خردکن دربازار چند؟ +جدول قیمت جدید کولر آبی (۱۳۹۹/۵/۲۲).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت کولر آبی لوازم خانگی قیمت کولر گازی کولر کولر آبی قیمت کولر آبی قیمت لوازم خانگی کولر گازی قیمت کولر قیمت کولر در بازار قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت قیمت جدید ۱۳۹۹ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره ) کشور  ارزش جهیزیه ها و لوازم ضروری را در مجموع 25 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: : به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۶۱۲ سری جهیزیه به ارزش ۲۱ میلیارد تومان و ۱۱۸۴ قلم لوازم ضروری به ارزش ۴ میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

صباغیان با بیان اینکه  هر سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین‌لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز است افزود: به طور میانگین ارزش هر سری ۳۵ میلیون تومان است.

وی گفت: از ابتدای پارسال تاکنون، ۱۲۶۴ سری جهیزیه به ارزش ۴۰ میلیارد تومان و ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری به ارزش ۱۶ میلیارد تومان با مشارکت خیران و اعتبارات کمیته امداد تهیه و بین نیازمندان تحت حمایت استان توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر