Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس علیرغم روند مثبتی که در ابتدای معاملات امروز در پیش گرفته بود، در ادامه معاملات روند نزولی به خود گرفت و با قرمز پوش شدن تابلو، شاخص بار دیگر به کانال یک میلیون واحد سقوط کرد.

بورس تهران معاملات امروز را با صعود ۳۵ هزار واحدی در نیم ساعت اول معاملات باردیگر وارد سوپر کانال دو میلیون واحد شد اما در ادامه روند خود را تغییر داد و با سیر نزولی بار دیگر به سوپر کانال یک میلیون واحد بازگشت و روی یک میلیون و ۹۷۵ هزار واحد ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات تازه معاون سازمان خصوصی سازی درباره صندوق دارا دوم، فشار عرضه سهام عدالت و عدم رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی صمت از جمله دلایلی است که برای افت شاخص بورس در معاملات امروز مطرح شده است.

معاون سازمان خصوصی سازی در گفتگو با یکی از رسانه‌ها اعلام کرده با توجه به روند طولانی ثبت شرکت و تأسیس صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) پالایشی مشهور به دارا دوم، امکان عرضه سهام این صندوق در موعدی که وزیر اقتصاد وعده آن را داده یعنی پنجم شهریور، وجود ندارد.

کد خبر 4996977

منبع: مهر

کلیدواژه: شاخص کل بورس بورس تهران دارا دوم ویروس کرونا قیمت دلار بورس قیمت طلا وزارت صنعت معدن و تجارت تولید نفت بانک مرکزی ایران سهام عدالت قیمت نفت ایالات متحده آمریکا وام ودیعه مسکن بازار سهام شاخص کل بورس دارا دوم یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۰۷۷.۴۵ و احدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۶۴۴.۶۳۱ میلیارد سهم بود که طی ۳۱,۳۱۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۷۴۳.۹۲۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۷۸,۵۵۰.۴۸۸ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746290

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • محرک جدید بورس
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار