Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نگهبان با اشاره به حرکت‌های "مومنانه" مردم کشورمان در ایام کرونا توصیه کرد که دولت و به خصوص مردم در حد توان و وسع خود به مردم حادثه دیده لبنان نیز کمک کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (۲۲ مرداد ۱۳۹۹) در جلسه این شورا با اشاره به ماه ذی الحجه، ایام مباهله پیامبر (ص) و در پیش بودن ماه محرم، گفت: ان‌شاء‌الله به برکت این ایام نورانی مشکلات از جامعه اسلامی ما و جهان اسلام رخت ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنتی با اشاره به حادثه انفجار بیروت اظهار داشت: مساله انفجار در لبنان به معنای واقعی کلمه یک فاجعه دردناک بود و خسارت‌های مادی و معنوی زیادی بر جا گذاشته که امیدوارم همه کشورهای اسلامی در بازسازی و جبران خسارت‌های این کشور مقاوم کمک کنند.

وی تاکید کرد: اگرچه درباره علت این حادثه گمانه زنی‌هایی مطرح شده، اما مسائل مهم دیگری در این خصوص مطرح است که باید به دقت بررسی و نتیجه آن اعلام شود.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به حرکت‌های "مومنانه" مردم کشورمان در ایام کرونا توصیه کرد که دولت و به خصوص مردم در حد توان و وسع خود به مردم حادثه دیده لبنان نیز کمک کنند.

جنتی در ادامه سخنان خود از "پاسخ دقیق و مهم آیت‌الله سیستانی مرجع عالی شیعیان عراق درباره عزاداری محرم در شرایط کرونا" تشکر کرد و گفت: ایشان به درستی و به موقع شرایط برگزاری عزاداری سرور و سالار شهیدان در ایام کرونا را تببین کردند که بسیار راهگشا خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه همه باید به وظایف شرعی، اخلاقی و بهداشتی خود نسبت به شرایط کرونایی عمل کنیم، تصریح کرد: دولت و دستگاه‌های مختلف، نظارت داشته باشند تا عده‌ای از افراد مساله‌دار که به دنبال برگزاری مراسم محرم به روش پیش از کرونا هستند، هدایت شوند و در مسیر درست قرار بگیرند تا عزاداری امام حسین(ع) با رعایت کامل مسائل بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احمد جنتي انفجار بیروت شورای نگهبان کمک کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امداد رسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل در جنوب استان خبر داد و گفت: ۷۷ نفر از این حادثه دیدگان اسکان اضطراری یافتند.

سید محمد مهدی سجادی عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با جاری شدن سیل در شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان ۱۳۵ نفر در قالب ۳۵ خانوار دچار حادثه شدند.
وی افزود: به منظور پشتیبانی هر چه بهتر و خدمات رسانی مناسب ۱۲۱ نیرو در قالب ۲۴ تیم از هلال احمر استان عازم شهرهای سیل زده جنوب استان شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تا پیش از ظهر امروز منازل ۱۲ روستا درگیر سیلاب و آبگرفتگی با بکارگیری موتور پمپ از آب تخلیه شد.

سجادی افزود: ۸۰ تخته پتو، ۴۵ تخته موکت، ۲۱ دستگاه چادر امدادی و ۲۸۰ قوطی کنسرو میان حادثه دیدگان سیلاب توزیع شد.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور بالاترین سطح هشدار هواشناسی در استان در بحث تشدیدفعالیت سامانه بارشی اظهار کرد: از عصر سه شنبه تا عصر چهارشنبه (۲۸ تا ۲۹ فروردین) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای عمان رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تند باد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت و توفانی شدن دریا و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲ تا ۲.۵ متر پیش بینی می‌شود.

محسن حیدری بیان کرد: برای شهرستان‌های زرآباد، فنوج، کنارک، لاشار، قصرقند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر، دلگان، جنوب ایرانشهر، بمپور، راسک، سرباز، سیب سوران، مهرستان، سراوان، گلشن و جنوب خاش رگبار سنگین باران و تگرگ در مدت زمان کوتاه، رعد برق شدید، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کمک ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: امیدوارم رژیم کودک‌کش فهمیده باشد که دوران بی پاسخ ماندن جنایاتش به سر آمده/ هر حرکت نابجایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • آیت‌الله جنتی: دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان