Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه عزیزی پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارتقای سطح خدمات اداری فرآیند ارسال نسخه‌های فیزیکی در سامانه تدارکات الکترونیک حذف و قابلیت امضای الکترونیک اسناد در این سامانه فراهم‌شده است، اظهار داشت: با توجه به قانون تجارت الکترونیکی و قانون برنامه ششم توسعه کشور، نسخه الکترونیکی اسنادی که طبق مقررات ماده ۳۲ قانون تجارت الکترونیکی مجهز به امضای الکترونیکی شده باشند اصالت دارات و معتبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه با استفاده از قابلیت جدید صرفاً نسخ الکترونیکی اسناد با استفاده از امضای الکترونیکی صاحبان حق امضا در سامانه بارگذاری می‌شوند، افزود: در این صورت نیازی به چاپ امضا و مهر گرم و اسکن اسناد نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر اینکه با اجرای این طرح نیازی به ارسال نسخ فیزیکی اسناد نیست، تصریح کرد: بهره‌برداری از قابلیت جدید نیازمند اخذ گواهی امضای الکترونیکی است.

عزیزی با اشاره به اینکه فرصت کافی برای دریافت این گواهی ایجادشده است، خاطرنشان کرد: ارسال موازی نسخ فیزیکی اسناد باید تا پایان مردادماه سال جاری انجام شود.

کد خبر 4996949

منبع: مهر

کلیدواژه: دولت الکترونیک تجارت الکترونیک ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم آمار کرونا ماه محرم گرگان محرم 99 شهرکرد کمک مومنانه قزوین بیرجند امضای الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مراسم امضای اسناد همکاری بین هیأت‌های ایران و پاکستان با حضور آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان و «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان و هیأت‌های عالی رتبه دو کشور در اسلام آباد، برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • مصوبه مجلس درباره اموال مشمول مالیات بر عایدی
  • مصوبه مجلس درباره اموال مشمول مالیات برعایدی سرمایه
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • عکس/ امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • امضای اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان