Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیدین رحمانی روز چهارشنبه در جلسه اجرای قانون حفظ کاربری اراضی در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز آفتی است که جای‌جای منطقه و در نهایت کشورمان را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه سودجویان در این مساله توجهی به ماهیت اراضی ندارند، اضافه کرد: بروکراسی‌های اداری سبب شده دلالان در این زمینه جولان دهند که در نهایت سبب سلب اعتماد مردم نسبت به دستگاه‌های اجرایی و کارایی آن‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: تغییر کاربری در داخل املاک باغی و روستایی یکی دیگر از مشکلاتی است که با آن روبرو هستیم به نوعی که ورود به چنین مناطقی نیازمند کمک دستگاه قضایی به دستگاه‌های اجرایی است.

وی اظهار کرد: مسوولان و دستگاه‌های مربوطه باید توجه داشته باشند تا حین ساخت و سازها به موضوع ورود کنند تا در آینده مشکلات عدیده‌ای ایجاد نشود.

رحمانی تصریح کرد: پیگیری برخی پرونده‌ها بیش از ۲ سال به طول می‌انجامد و همین فرآیند طولانی سبب شده تا عده زیادی به قانون‌شکنی اهتمام بورزند.

به گزارش ایرنا، مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز سال هاست که در دستور کار نهادها قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی پروژه ساختمانی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی پروژه ساختمانی ارومیه آذربایجان غربی پروژه ساختمانی ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان

مهدی بخشی گفت: در راستای رفع تصرف اراضی ملی در تملک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سوی افراد سودجو و زمین خوار اقدام به تفکیک، ایجاد مستحدثات، حصارکشی و فروش غیرقانونی اراضی واقع در کوهپایه شده بود که با حمایت دستگاه قضایی و هماهنگی و تعامل صورت گرفته با دستگاه‌های خدمات رسان رفع تصرف شد و به بیت المال بازگشت.

وی مجموع مساحت رفع تصرفات را ٢٠ هکتار و ارزش آن را ١۶٠ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: زمین‌ها متعلق به نسل آینده است و تمام سازمان‌های متولی مؤظفند نسبت به جلوگیری از تصرفات احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.

مدعی العموم در استان این اقدام را حرکتی مهم در راستای حفاظت و صیانت از بیت‌المال برشمرد و تأکید کرد: دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری برای متصرفان به همراه ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری بدون اغماض پیگیری می‌شود
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی