Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح چهارشنبه در نشست با تعدادی از خیران و حامیان نیکوکار بوشهری اظهار داشت: خیران و حامیان نیکوکار، مروجان همیاری و حمایت از ایتام و ذخیره‌هایی برای خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند.

وی با قدردانی از همکاری خیران هم استانی در رسیدگی به نیازها و مشکلات گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، خیران نیک‌اندیش هم استانی ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در زمینه‌های مختلف نقد و کالا به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی با قدردانی از حمایت حامیان از فرزندان ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت گفت: رسیدگی و کمک به فرزندان ایتام و محسنین نیازمند از تأکیدات دین مبین اسلام و اولیای الهی و از اولویت‌های نخست کار امداد است و بی‌شک یاری‌رساندن به محرومان ازجمله فرزندان ایتام و محسنین اجر دنیوی و اخروی بالایی به دنبال دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین خاطرنشان کرد: در این طرح که برخاسته از نگاه اعتقادی و بینش عمیق مردم به آموزه‌های دینی است، خیران اقدام به حمایت مالی و معنوی از یک تا چند یتیم و فرزند نیازمند می‌کنند.

وی با بیان اینکه خیران در طول سال کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را با همکاری کمیته امداد در اختیار خانواده‌های آن‌ها قرار می‌دهند اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حامیان بوشهری در زمینه‌های مختلف نقد و کالا از جمله، درمانی، معیشتی، تأمین مسکن، جهیزیه و فرهنگی به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: هم‌اکنون قریب به ۶ هزار و ۵۷۷ نفر فرزند یتیم و غیر یتیم (محسنین) در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند که ۲ هزار و ۱۶۰ نفر یتیم و ۴ هزار و ۴۱۷ نفر دیگر فرزندان غیر یتیم (محسنین) هستند.

لطفی با بیان اینکه ۱۲ هزار حامی نیکوکار حمایت از این تعداد فرزند یتیم و محسنین بر عهده‌دارند گفت: بخش قابل‌توجهی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی ایتام از محل مبالغ واریزی حامیان رفع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تأکید بر افزایش مشارکت خیران در رسیدگی به ایتام خاطرنشان کرد: بستر لازم برای استفاده از شیوه‌های الکترونیکی در ثبت‌نام و پرداخت کمک‌های مبتنی بر نیاز محرومان فراهم‌شده است.

کد خبر 4996971

منبع: مهر

کلیدواژه: حمایت از ایتام طرح محسنین ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم آمار کرونا ماه محرم گرگان محرم 99 شهرکرد کمک مومنانه قزوین بیرجند فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مازیار محمدی با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه بود افزود: طی یکسال گذشته ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شده است.   وی اضافه کرد: سال گذشته ۳۲ مورد کمک به خرید، ۹۹ مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضا‌های جانبی مسکن شهری و روستایی و ۹۶۲ مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.   مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه وام خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود.

وی افزود: معرفی خانوار‌های تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • قضات و کارکنان عدلیه کرمان حامی ۱۳۵ کودک یتیم شدند
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • ماه رمضان ۴۱۹۵ حامی جدید در استان مرکزی جذب شد