Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای شهرستان لنجان دوشنبه ۲۰ مردادماه در نشست تعاملی با مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از فعالیت های زیست محیطی این شرکت به ویژه پروژه طراحی وساخت و نصب درب های فلکسیبل در بخش کک سازی این شرکت قدردانی کردند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این نشست که حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر نیز حضور داشت ، اعضای  شورای شهرستان لنجان ضمن گرامیداشت یاد شهدای این شهرستان و ذوب آهن اصفهان از فعالیت های زیست محیطی این شرکت قدردانی نمودند و خواستار تداوم آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قدردانی از مسئولین ذوب آهن به جهت تعامل با منطقه از جمله انجام فعالیت های زیست محیطی ، مشارکتی و فرهنگی ،  ضرورت بکار گیری بیشتر نیروهای بومی در ذوب آهن اصفهان  ، ضرورت حل  مشکلات بخش صنعت و به تبع آن کاهش مشکلات مردم منطقه و ضروت توسعه تعاملات فیمابین ، از جمله مباحثی بود که توسط اعضای شورای شهرستان لنجان در این نشست تعاملی مطرح شد.

امام جمعه زرین شهر نیز طی سخنانی از اخلاق اسلامی و مشارکت جویانه مدیریت ذوب آهن اصفهان قدردانی نمود و بر استفاده حداکثری از تمام امکانات منطقه برای حل مشکلات مردم از جمله اشتغال تاکید کرد و اظهار داشت : تدوین یک طرح جامع و استراتژیک برای توسعه شهرستان بسیار ضروری است تا بتوانیم   نقاط قوت و امکانات شهرستان را بررسی نموده و بر اساس آن برنامه ریزی کنیم .

حجت الاسلام و المسلمین باقریان ضمن پیشنهاد تشکیل اتاق فکر و کمیته نخبگان شهرستان لنجان  گفت : باید از تمام ظرفیت های معطل بخش های مختلف شهرستان جهت توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال استفاده کنیم و با همکاری تمام بخش ها برای حل مشکلات خاص شهرستان اقدام کنیم.

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز ضمن استقبال از پیشنهاد امام جمعه زرین شهر جهت تشکیل اتاق فکر و کمیته نخبگان ، طی سخنانی گفت : در حال حاضر شرایط مساعدی برای توسعه مشارکت همه بخش ها جهت ایجاد فرصت های جدید در منطقه فراهم است تا بتوانیم از تمام امکانات موجود نهایت بهره را ببریم .

وی با اشاره به تدوین طرح جامع زیست محیطی ذوب آهن اصفهان با هماهنگی سازمان محیط زیست ، اظهار داشت : فعالیت های زیست محیطی این مجتمع عظیم صنعتی با جدیت انجام می شود و در این راستا اجرای پروژه درب های فلکسیبل در باتری شماره 3 کک سازی این شرکت از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده  و نتایج آن به خوبی مشهود است .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان افزود : این شرکت تلاش خود را معطوف به ایجاد فرصت های اشتغال برای منطقه نموده است و با وجود مازاد نیرو ، هرگز تعدیل را مدنظر قرار نداده و به مسئله اشتغال به عنوان یک مشکل سراسری و ملی توجه دارد .

انتهای پیام/

R1012122/P/S1407/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بازار ۱ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۲|افت ۱۲۰ دلاری قیمت فلز زرد در یک روز ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۲|کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد ۳ سقوط قیمت طلا پس از ناکامی در ثبت رکورد جدید ۴ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۲۲|کاهش قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان شد ۵ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۱| کاهش قیمت طلا به ۲۰۱۸ دلار ۶ آغاز مرحله دوم فروش سهام عدالت در سامانه سعدی ۷ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۲۱|افزایش قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۱ هزار و ۸۸۰ تومان شد ۸ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۰|آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان شد مهمترین اخبار بازار قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۱|آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون تومان شد قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۲۱|افزایش قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۱ هزار و ۸۸۰ تومان شد راهکار ماهد، راهگشای ستاد کرونا برای محرم مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی تمدید شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست مصاحبه|کاظمی قمی : شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند گزینه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت کیست؟ آیا عربستان از پرونده لبنان کنار گذاشته می‌شود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فعالیت های زیست محیطی ذوب آهن اصفهان شهرستان لنجان امروز ۹۹ ۰۵ ۲۱ صرافی ها قیمت دلار تومان شد قیمت طلا قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق پروژه کاشت ۱۱۰ هزار درخت در اصفهان تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پروژه کاشت ۱۱۰ هزار درخت در خیابان‌ها و باغچه‌های طولی شهر گفت: از شهردار می‌خواهیم تا آخر اردیبهشت و اوایل خرداد که همچنان فصل کاشت درخت است، به عدد ۱۱۰ هزار کاشت درخت برسیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیر سامع امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نطق میان دستور یکصدوبیست‌ونهمین جلسه علنی شورا با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه با حضور مخلص‌ترین جوانان انقلابی کشور که هم تحصیل کرده بودند و هم اهل عمل و اندیشه تشکیل شد. آنها در این نهضت عظیم که امروز به ثمر نشسته حضور پیدا کردند و در تشکیل و باروری این نهال نقش مؤثری داشتند.

وی افزود: سپاه در دفاع مقدس، سازندگی، فناوری‌های پیشرفته دفاعی، تشکیل دانشکده‌ها و… با توجه به راهبردهای امام و رهبری، فعالیت‌های مؤثری انجام داد و در بخش‌های مختلف نقش مهمی در حفظ کشور و ارزش‌های نظام و سازندگی ایران ایفا کرد و امیدواریم برکات این نهاد عظیم همواره مشمول کشور و شهروندان شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز زمین پاک و روز کره زمین گفت: مشارکت شهروندان در نجات زمین در برابر پلاستیک شعار سال جاری است؛ در این راستا باید به بخش‌های مختلف نگاه ویژه داشته باشیم از جمله صرفه‌جویی در مصرف برق، کاهش تولید پسماند و تفکیک آن. در حالی که روزانه در شهر ما حدود ۹۵۰ تن پسماند تولید می‌شود، ضروری است که شهروندان در کاهش تولید پسماند نقش خود را ایفا کنند.

وی تصریح کرد: بسته بندی نامناسب کالا یکی از مواردی است که سبب تولید پسماند می‌شود. بسته بندی کالا امروز زمینه‌ای برای تبلیغ کالا شده است و مسئولان صمت و اتحادیه‌های مختلف و اتاق اصناف لازم است به این موضوع ورود کنند.

سامع خاطرنشان کرد: بسته‌بندی کالا برای عرضه صحیح کالاست و اگر بخواهیم برای تبلیغ کالا از این نوع بسته بندی‌ها استفاده کنیم راه را اشتباه رفته‌ایم. زیرا بسته بندی‌ها پیچیده و چند لایه شده و تفکیک و بازیافت را مشکل می‌کند.

وی تصریح کرد: طبق جدولی که سال ۱۳۹۹ قطعی شد تولیدکنندگان کالاها باید سهم دو دهم تا نیم درصدی از ارزش کالا را به خزانه واریز کنند تا عددی که در بودجه پیش‌بینی شده برای توسعه زیرساخت‌های مدیریت پسماند در اختیار شهرها قرار گیرد که این نیز محقق نشده است و در شهر اصفهان هیچ عددی بابت این موضوع دریافت نکرده‌ایم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از جمله اتفاقات مهمی که در اصفهان رخ داده، راه اندازی دو واحد ۱۰ تن با روش پیرولیز است که مواد پلاستیک را به سوخت تبدیل می‌کند. پروژه تصفیه شیرابه نیز توسط یک شرکت دانش بنیان شروع شده است. همچنین پروژه بازیابی و بازیافت ۲ هزار تن پسماند ساختمانی در روز شروع شده و امیدواریم تا چند ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به کاهش مصرف انرژی برق و استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر گفت: امروز به‌صورت نمادین برخی چراغ‌های جلسه شورا خاموش شد، هرچند این کارها قطره قطره است، اما می‌تواند تبدیل به دریایی از انرژی شود.

سامع اظهار کرد: اگر هر یک از ما یک چراغ، یک قطره آب و یک گرم پسماند را مدیریت کنیم، روزگارمان بهتر از این می‌شود، اما اگر سیل مصرف و هجوم به منابع طبیعی را ادامه دهیم هر روز وضعیت محیط زیست و زندگی ما بدتر خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم توجه به فضای سبز گفت: پروژه کاشت ۱۱۰ هزار درخت در خیابان‌ها و باغچه‌های طولی شهر که در سال‌های اخیر درخت‌های این اماکن تخریب شده از اسفند آغاز شده است، از شهردار می‌خواهیم تا پایان اردیبهشت و اوایل خرداد که همچنان فصل کاشت درخت است به عدد ۱۱۰ هزار کاشت درخت برسیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پالایشگاه همچنان در حال ادامه دادن به طرح‌های توسعه‌ای خود است و اواسط زمستان باز هم شاهد مازوت سوزی نیروگاه‌ها از جمله نیروگاه شهید منتظری بودیم، بنابراین از جدول فشار به محیط زیست هیچ عددی کم نشده است و مطالبات شهروندی و رسانه‌ای باید ایجاد شود تا این میزان فشارها کم شود و در پاییز و زمستان این مشکلات زندگی ما را دچار اختلال نکند.

کد خبر 746546

دیگر خبرها

  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • لزوم ورود مدیریت شهری به مسائل زیست‌محیطی برای جلوگیری از ایجاد بحران‌ها
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر
  • قیمت دلار امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • تحقق پروژه کاشت ۱۱۰ هزار درخت در اصفهان تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳