Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:33:48 GMT

پیش بینی آمریکا از سرنوشت نامعلوم بازار انرژی به دلیل شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۲۷۹۰

پیش بینی آمریکا از سرنوشت نامعلوم بازار انرژی به دلیل شیوع کرونا

‍‍‍‍‍‍

ادارهٔ اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد که عدم قطعیت بازار انرژی به علت بیماری همه گیر کرونا همچنان باقی خواهد ماند چرا که تلاش ها برای مهار این بیماری و بازگشایی اقتصادها همچنان ادامه دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شینهوا، ادارهٔ اطلاعات انرژی آمریکا روز سه شنبه پیش بینی کرد که عدم قطعیت بازار انرژی به علت بیماری همه گیر کرونا همچنان باقی خواهد ماند چرا که تلاش ها برای مهار این بیماری و بازگشایی اقتصادها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اداره در گزارش خود با عنوان "چشم انداز کوتاه مدت انرژی در ماه اوت" اعلام کرد که کاهش فعالیت های اقتصادی به علت بیماری همه گیر کووید-19 باعث ایجاد تغییر در الگوی تقاضا و عرضه انرژی در سال 2020 شده است.

اقتصاد آمریکا شدیدترین رکود را از سال 2007 تجربه کرد"بدترین" وضعیت اقتصاد آمریکا در سه ماه گذشته رخ دادادامه تعدیل نیرو در صنایع نفت و گاز و معدن آمریکا

بر اساس این گزارش، ابهامات در چشم انداز همه منابع انرژی از جمله سوخت های مایع، گاز طبیعی، برق، زغال سنگ و انرژی های تجدیدپذیر همچنان ادامه دارد.

در مورد قیمت های نفت خام، این اداره پیش بینی کرد که در نیمه دوم سال 2020 قیمت نفت برنت به طور متوسط 43 دلار برای هر بشکه خواهد بود و در سال 2021 به متوسط 50 دلار در هر بشکه افزایش خواهد یافت.

ادارهٔ اطلاعات انرژی آمریکا همچنین پیش بینی کرد که سطح موجودی بالا و تولید نفت خام مازاد، فشارها برای افزایش قیمت را در ماه های آینده محدود می کند.

 در این گزارش همچنین آمده است: اما با کاهش موجودی انبارهای نفت در سال 2021 این فشارها افزایش خواهد یافت.

ادارهٔ اطلاعات انرژی آمریکا تخمین زده است که موجودی جهانی سوخت های مایع در نیمه اول سال 2020 با سرعت 6.4 میلیون بشکه در روز افزایش خواهد یافت و انتظار می رود که در نیمه دوم سال 2020 با سرعت 4.2 میلیون بشکه در روز و سپس در سال 2021 با سرعت 0.8 میلیون بشکه در روز کاهش یابد.

انتهای پیام/

 

R1016170/P/S7,80,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۲|افت ۱۲۰ دلاری قیمت فلز زرد در یک روز ۲ خبر خوش برای متقاضیان وام خرید مسکن ۳ دستور وزیر راه برای حذف ۱۲۰۰۰ متقاضی واجد شرایط طرح ملی مسکن ۴ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۲|کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد ۵ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۲۲| پیش بینی آخر هفته بارانی در نیمه شمالی/ دما در ۵ استان ۸ درجه کاهش می یابد ۶ سقوط قیمت طلا پس از ناکامی در ثبت رکورد جدید ۷ ۴ راه‌حل پیشنهادی همتی به دولت برای تأمین مالی سالم ۸ جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد مهمترین اخبار اقتصادی ۴ راه‌حل پیشنهادی همتی به دولت برای تأمین مالی سالم گزینه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت کیست؟ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۲|افت ۱۲۰ دلاری قیمت فلز زرد در یک روز اصلاح آیین نامه اجرایی مولدسازی یا فروش اموال غیر منقول دستگاههای اجرایی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست مصاحبه|کاظمی قمی : شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند گزینه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت کیست؟ آیا عربستان از پرونده لبنان کنار گذاشته می‌شود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی سال 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا

قیمت دلار در سومین روز هفته نوسان محدود ۱۰۰ تومانی داشت و در آخرین معامله روز دوشنبه در پله هفت کانال چهار از کریدور ششم بسته شد. بررسی بازار ارز حکایت از تعادل عرضه و تقاضا دارد، اما تقاضا نیز به اندازه‌ای نیست که به جریان‌سازی در بازار منتهی شود.

براساس گزارش تجارت نیوز، قیمت دلار از ابتدای هفته در کانال چهارم کریدور ششم معامله می‌شود و در دو روز اخیر تلرانس محدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی داشت.

فعالان بازار ارز جو اخبار سیاسی را آرام توصیف می‌کنند و معتقدند نوسانات محدود درهم به بازار ارز خط داده است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند به صورت تکنیکالی بعد از افزایش‌های پیاپی و قابل توجه، با فرض ثابت بودن شرایط حال حاضر یک دوره ایستا و کوتاه‌مدت ثبات نرخ ارز، محتمل‌ترین حالت ممکن است. آنها براساس معیار‌هایی نظیر تورم، نرخ رشد حجم نقدینگی، حجم نقدینگی، رشد تولید ناخالص ملی در برابر ارز‌های خارجی روند افزایشی را برای قیمت دلار تصویر می‌کنند.

قیمت درهم روز دوشنبه سوم اردیبهشت رشد ۱۰۰ تومانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان بسته شد. تتر با افزایش ۴۰۰ تومانی به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت و روی رقم ۶۵ هزار و ۳۰۰ تومانی ایستاد. قیمت پوند انگلیس با رشد ۱۳۰ تومانی روی رقم ۸۰ هزار و ۱۷۰ تومانی ایستاد. یورو نیز رشد ۱۲۰ تومانی داشت و با رقم ۶۹ هزار و ۲۴۰ تومان بسته شد.

گفتنیست اسکناس و حواله دلار در سومین روز اردیبهشت افزایش داشت و به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان عرضه شد.

tags # قیمت دلار سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا