Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:09:28 GMT

دستکاری بولسونارو در ارتش برزیل برای حفظ قدرت خود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۲۸۱۲

دستکاری بولسونارو در ارتش برزیل برای حفظ قدرت خود

‍‍‍‍‍‍

بیش از سه دهه است که ارتش برزیل از زمان پایان حکومت نظامیان تلاش کرده تا از سیاست دور بماند و از نهادهای دموکراتیک محافظت کند اما حالا به نظر می‌رسد بولسونارو تلاش می‌کند تا این روند به نفع خود تغییر دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ژائیر بولسونارو در انتخابات 2018 ریاست جمهوری برزیل پیروز شد و از آن زمان تعدای زیادی نظامیان سابق را به مناصب مهم حکومتی گماشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فایننشیال تایمز نوشت،  حالا که موقعیت بولسونارو با تهدید مواجه شده او از نوعی دخالت ارتش در سیاست برزیل حرف می زند. در ماه ژوئن او مدعی شد نیروهای مسلح «تصمیم های بیهوده» دادگاه عالی و یا کنگره را قبول نخواهند کرد.

این اظهارات بولسونارو پس از آن مطرح شد که چندین پرونده جنایی علیه او و خانواده او در عالی ترین دادگاه برزیل کلید خورد. این تحقیقات می تواند منجر به استیضاح بولسونارو شود.

اما این تنها موردی نیست که رئیس جمهور تلاش می کند تا از ارتش برای مقابله با مخالفان خود استفاده کند. زمانی که ویروس کرونا در آوریل و می سرتاسر برزیل را در نوردید، بولسونارو در یک راهپمیایی نزدیک پایگاه های نظامی حاضر شد جایی که هواداران افراطی او خواستار دخالت مسلحانه برای برکناری فرمانداران، قضات و قانونگذاران شدند.

کرونا در برزیل|ابتلای بیش از 22 هزار نفر طی یک روزاحتمال افزایش شمار قربانیان کرونا در برزیل به 200 هزار نفر

انتهای پیام/

 

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "برزیل" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "برزیل" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب‌نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی ۲ کشف ویروسی کشنده‌تر از کرونا در قزاقستان ۳ واکنش آلمان به ثبت اولین واکسن کرونا در روسیه ۴ ایمن سازی واکسن "اسپوتنیک-۵" روسیه دو سال خواهد بود ۵ عطوان: توطئه‌گران برحذر باشید حزب‌الله امروز حزب‌الله سال ۲۰۰۵ نیست/ سناریوی سوریه در لبنان شکست خواهد خورد ۶ عمران‌خان: شیعیان پاکستانی عزاداری محرم را با الگوی هیئت‌های ایران برگزار کنند ۷ واکسن کرونا در روسیه از ۱۲ دی ماه در دسترس عموم قرار می‌گیرد ۸ عربستان|صهیونیست‌ها بی‌صبرانه در جستجوی «بن نایف»هستند! مهمترین اخبار بین الملل مصاحبه|کاظمی قمی : شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب‌نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی لبنان|مواضع گروه‌های سیاسی برای تشکیل دولت/ توافق حزب‌الله، امل و جریان ‌آزاد ملی واکنش منفی مقام قطری به بیانیه دبیرکل شورای همکاری/ روابط قطر با ایران مبتنی بر حسن همجواری است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست مصاحبه|کاظمی قمی : شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند گزینه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت کیست؟ آیا عربستان از پرونده لبنان کنار گذاشته می‌شود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار برزیل ویروس کرونا اخبار برزیل بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و هدف قراردادن اهداف غیرنظامی از سوی ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی یک تانکر حامل سوخت را در منطقه دورس واقع در البقاع در شرق لبنان هدف قرار داده است.

بنا بر گزارش‌های رسیده برخورد موشک شلیک‌شده از سوی این پهپاد صهیونیستی به موانع خاکی کنار جاده، به زخمی‌شدن راننده این تانکر حامل سوخت انجامیده است.

همچنین در نتیجه این حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، تانکر حامل سوخت نیز دچار آسیب شده است.

کد خبر 6088379

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس