Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فلاح گفت: بسیج میبد با تشکیل گروه سفیران سلامت به موضوع سلامتی مردم در مراسم ها کمک خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا؛ حسین فلاح پیش از ظهر امروز در نشست خبری گرامیداشت روز خبرنگار با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: مراسم عزاداری ماه محرم این شهرستان در سال‌جاری از سوی تمامی هیات‌ها و دسته‌های عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با رعایت پروتکل های بهداشتی در ماه محرم اشاعه دهنده فرهنگ حسینی و عاشورایی باشیم.

فرماندار میبد با بیان اینکه کرونا بر همه ارکان جامعه تاثیرگذار بوده است ولی با همکاری و مساعدت آیت الله اعرافی و دکتر میرمحمدی و همچنین دیگر مسئولین و مردم عزیز کمترین مشکلات را در شهرستان داشتیم و این همکاری نتایج درخشانی را در پی داشته اظهار داشت: همه ما هیئتی و دلبسته سیدالشهدا(ع) هستیم و نمی خواهیم بحث عزاداری را کم رنگ کنیم ولی خواهشمندیم در این دهه و روزهای قبل و بعد آن بیشترین همکاری را برای برگزاری یک محرم بدون مشکل داشته باشیم.

فلاح ضمن قدردانی از تلاش و همکاری اصحاب رسانه در بحث پیشگیری از شیوع کرونا ابراز داشت: در این روزهای محرم نیز همه و به خصوص رسانه ها تلاش کنند که حاشیه ای به وجود نیاید و هدف همه ما این باشد که در عین برگزاری مراسم عزای امام حسین(ع) حتی برای یک نفر از شیعیان اهلبیت مشکلی ایجاد نشود.

وی در ادامه اذعان داشت: اصحاب رسانه در مورد کارهای موثر هیئات نیز در محور کمک های معیشتی و کارهای بسیار خوبی که در تامین سلامتی مردم انجام می دهند حمایت رسانه ای داشته باشید و جهت تقویت این مسائل از ظرفیت خود استفاده کنید.

فرماندار میبد در پایان بیان داشت: بسیج با تشکیل گروه سفیران سلامت به موضوع سلامتی مردم در مراسم ها کمک کند و هیئات مذهبی نیز در تامین ماسک و مواد ضد عفونی و برگزاری اکثر مراسم ها در فضای باز به این موضوع همت می گمارند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد