Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@01:47:14 GMT

عباسی: ورزش نگرش و مسیر زندگیم را تغییر داد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۲۹۲۰

عباسی: ورزش نگرش و مسیر زندگیم را تغییر داد

بازیکن شماره ۴ تیم ملی ب والیبال نشسته گفت: با ورود به دنیای ورزش، نگرش و مسیر زندگیم تغییر کرد و انگیزه‌ام بیشتر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا عباسی متولد سال ۱۳۷۹ از تهران است که پس از تصادف و از دست دادن پای راست خود، وارد دنیای والیبال نشسته شد و اکنون عضو تیم ملی ب والیبال نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش کشورمان، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: ابتدا فوتسال بازی می‌کردم اما به دلیل تصادف از ناحیه پا دچار معلولیت شدم و بعد از طریق یکی از دوستانم که مربی فوتبال بود با فدراسیون و هیئت تهران آشنا شدم و بر اساس شرایط جسمانی و علاقه، والیبال نشسته را انتخاب کردم.

عباسی ادامه داد: تیم ملی والیبال نشسته ایران، قهرمان چندین دوره بازی‌های پارالمپیک است. بزرگ‌ترین آرزوی ورزشی من تجربه قهرمانی همراه با این تیم در همین رویداد بزرگ است که امیدوارم روزی محقق شود.

وی افزود: در تیم ملی بازیکنان بزرگی حضور دارند و داوود علیپوریان الگوی ورزشی من در این رشته است که امیدوارم از لحاظ فنی و رفتاری بتوانم مانند او عمل کنم.

ملی‌پوش والیبال نشسته عنوان کرد: در طول این مسیر مربیان، خانواده و دوستانم مشوق و حامیان اصلی من بودند و در تلاشم با کسب مدال محبت آنها را جبران کنم.

عباسی اظهار داشت: ورزش شروع دوباره‌ای برای من بود و نگرش و مسیر زندگیم را تغییر داد. تمرکز و روحیه‌ام را تقویت کرد و اکنون می‌توانم بهتر از گذشته تصمیم بگیرم.

وی بیان کرد: افراد دارای معلولیت توانایی‌های خود را دست کم نگیرند و مانند مرتضی مهرزاد که ثابت کرد می‌توان از شرایط سخت هم به موفقیت رسید، با ورود به جامعه و ورزش برای پیشرفت خود کوشش کنند.

عباسی عنوان کرد: در روزهایی که شیوع کرونا باعث لغو اردوها و تعطیلی سالن های ورزشی شده، برای حفظ آمادگی جسمانی تمریناتم را زیر نظر مربیان تیم ملی در خانه پیگیری می کنم تا برای اردوها آماده بمانم.

ملی پوش والیبال نشسته در پایان گفت: از تمام مربیانی که برای ما زحمت می کشند تشکر می کنم و امیدوارم برای تیم ملی کشورم بازیکن مفیدی باشم.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: والیبال نشسته تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز

ب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،با حضور جمعی از مسئولان ، خانواده های معظم شاهد ، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم ، پیکر پاک جانباز  شهید سلمان کلیوند عباسی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در تاریخ که در تاریخ  ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد 

 استان خوزستان در دوران دفاع مقدس 24 هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است .

دیگر خبرها

  • عکسی از تغییر مسیر پروازها از آسمان ایران همزمان با حوادث اصفهان
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • عکسی از تغییر مسیر پروازها از آسمان ایران همزمان با شنیده شدن صدای انفجار
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک های اسرائیلی به ایران /سی ان ان: ۸ پرواز مسیر خود را تغییر دادند /رویترز: سامانه پدافندی فعال شد
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • حمله تند هاشمی نسب به میثاقی: درباره استقلال حرف نزن
  • فیلم‌ های سینمایی امروز تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • تغییر نگرش از رویکرد کنترل سیلاب به سمت مدیریت سیلاب
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب