Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قرار بود نیما عالمیان دوشنبه گذشته راهی فرانسه شود تا حضور در ترکیب تیم دسته اولی «رومانا» را آغاز کند اما مبتلا شدن به ویروس کرونا وی را از انجام سفر در این زمان بازداشت.

البته با توجه به دوره نقاهت لازم برای بهبودی کامل و اطمینان خاطر از منفی شدن نتیجه تست مجدد، زمان جدید سفر نیما عالمیان به فرانسه مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلیت این سفر برای ۸ شهریورماه رزرو شده است.

نیما عالمیان سال گذشته عضو تیم «ویلنوا» بود و با این تیم در لیگ دسته اول فرانسه خوش درخشید. عملکرد خوب این بازیکن باعث طرح پیشنهاد از طرف مسئولان تیم «رومانا» و عقد قرارداد یک ساله با این تیم شد. رومانا از تیم های بالانشین در جدول لیگ دسته اول تنیس روی میز فرانسه به حساب می آید.

کد خبر 4996906 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: نیما عالمیان تنیس روی میز فرانسه ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا فوتسال جام حذفی باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم ملی فوتسال ایران والیبال لیگ برتر فوتسال وزارت ورزش و جوانان نیما عالمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در یکی از دیدار‌ها تیم ویکام واندررز در خانه پورت ویل ۲ - ۱ برنده شد. رایان تفضلی مدافع ایرانی الاصل و انگلیسی در این بازی به طور کامل در ترکیب تیم ویکام بازی کرد.
--
- در جدول لیگ دسته اول انگلیس تیم‌های پورتس موث با ۹۴، داربی کانتی با ۸۶، بولتون با ۸۳ و پیتربورو با ۸۰ امتیاز اول تا چهارم هستند. تیم ویکام با ۵۸ امتیاز به رده دوازدهم صعود کرد.

دیگر خبرها

  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک
  • برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک
  • برادران عالمیان در مسیر سهمیه المپیک پاریس
  • نیما عالمیان مجوز حضور در انتخابی المپیک را گرفت
  • دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند
  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد