Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@00:29:49 GMT

کاربردهای پاپ آپ استند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۲۹۹۸

کاربردهای پاپ آپ استند

شما هم از آن دسته مدیران یا صاحبان مشاغلی هستید که همواره سعی دارند تبلیغات را به صورت حرفه ای انجام دهند و پیوسته در تلاش هستید تا بهترین ها را برای رقابت سالم فراهم آورند تا برتر و برگزیده شناخته شوند؟

به گزارش ایسنا،بنابراعلام رسانه نقره ای، استفاده از سازه های نمایشگاهی و تبلیغاتی یکی از پر مخاطب ترین گزینه هایی است که اغلب مورد توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نظر داریم شما را با سازه ای جذاب و پرطرفدار آشنا نماییم که کمک می کند در محل برگزاری نمایشگاه، همایش ها، سالن های سینما، نشست های خبری و غیره با بک گراند اختصاصی که منحصر به تبلیغات برند است فعالیت کنید.

پاپ آپ استند نامی است که این سازه محبوب دارد و جزء لاینفک یک تبلیغات پر بازده است. می‌توانید مکان یا محل تبلیغات را با استفاده از پاپ آپ استند با رنگ های سازمانی و هویت بصری بیارایید و حتی سوژه های جذابی برای عکاسی تبلیغاتی داشته باشید.

مزایای پاپ آپ استند

. تبلیغات حرفه ای و متفاوت

. زمینه و بک گراند اختصاصی برند در محل تبلیغات

. بهترین ابزار برای معرفی برند، محصولات یا خدمات

. امکان ایجاد طرح های گرافیکی به صورت گسترده و وسیع

. جذب مخاطب و بازدید کنندگان

. انتخاب سازه با توجه به فضای مورد نظر

. طراحی پوستر بدون محدودیت در طرح و رنگ

. به چالش کشیدن ذهن مخاطب

. قابلیت نصب و اجرای سریع، بدون آموزش قبلی و به صورت تک نفره

. کاهش هزینه های اضافه در تبلیغات

. بدنه منعطف، سبک، با کیفیت و مقاوم

اما چه نوع پاپ آپ استند هایی برای تبلیغات موجود است؟

انواع پاپ آپ استند

۱. پاپ آپ استند ۹*۳، ۷*۳ خارجی سینوسی SU

۲. پاپ آپ استند ویژه مگنتی ۴*۳ کیس کانترشو

۳. پاپ آپ استند ویژه مگنتی ۳*۳ کیس کانترشو

۴. پاپ آپ استند ۴*۳، ۳*۳، ۲*۳ مگنتی خارجی

۵. پاپ آپ استند سوئیسی فنری ۵*۳، ۴*۳، ۳*۳ SU هاردکیس

۶. پاپ آپ استند سوئیسی فنری ۵*۳، ۴*۳، ۳*۳ SU

۷. پاپ آپ استند استوانه ای مگنتی ایرانی درجه ۱ LX

۸. پاپ آپ استند ۵*۳، ۴*۳، ۳*۳، ۲*۳، مگنتی فنری ایرانی درجه ۱ LX

۹. پاپ آپ استند ۵*۳، ۴*۳، ۳*۳، ۲*۳، ریلی فنری ایرانی درجه ۱ LX

تنوع در ابعاد و نوع طراحی در پاپ آپ استند به گونه ای است که می توان بدون محدودیت بهترین گزینه را برای تبلیغات انتخاب کرد و در دو حالت تخت و خمیده نصب کرد.

در صورتی که اطلاعات زیادی نسبت به این سازه ندارید از کارشناسان فروش بخواهید توضیحاتی را در این زمینه ارائه نمایند و یا با توجه به نوع نیاز برند، بهترین را پیشنهاد دهند.

شاید در گذشته غرفه آرایی امری زمان بر و هزینه بردار بود که از چند روز قبل باید در محل تبلیغات افرادی حضور داشته و با صرف انرژی زیاد به فعالیت می پرداختند؛ اما با ظهور پاپ آپ استند نیاز به تعداد افراد، زمان، انرژی و هزینه های زیاد، کاهش یافت.

اگر قبلا تجربه نصب این سازه را نداشته اید جای هیچگونه نگرانی نیست. کافی است سازه را از کیف محافظ و نگهدارنده خارج می کنید، خط کش ها را در محل های مشخص قرار می دهید و طرح گرافیکی را به صورت مگنتی نصب کنید. این کار تنها در ۲۰ دقیقه انجام می‌شود که در روز افتتاحیه نمایشگاه هم امکان پذیر است.

طراحی پوستر پاپ آپ استند

سیلور ر سانه توصیه می کند برای طراحی پوستر تبلیغاتی سازه به تیم های با تجربه و خبره مراجعه کنید تا طبق دانش و مهارت بهترین الگوی تبلیغاتی را ارائه نمایند. پوستر ها در نمایشگاه و مکان های عمومی جهت تبلیغات با توجه به:

. بازار هدف

. نوع مخاطب

. استراتژی های برند

. فعالیت دیگر رقبا

به نمایش گذاشته می شود. در تمام موارد فوق تبلیغات در بازار داخلی و بین المللی نیز به دو گونه مختلف صورت می گیرد؛ زیرا طراحی پوستر پاپ آپ استند برای تبلیغات در سطح بین الملل، باید در زمینه انتخاب رنگ، المان، تصاویر و متون هوشمندانه عمل شود تا هیچ تضادی با عقاید، فرهنگ و آداب و رسوم دیگر ممالک نداشته باشد.

چاپ پاپ آپ استند

مرحله آخر چاپ است که باید به گونه ای با کیفیت برتر صورت گیرد. خروجی چاپ با دستگاه های پلاتر انجام می‌شود که رنگ، طرح و نوشته ها از وضوح و شفافیت بالایی برخوردار خواهند بود.

در مرحله بعد طرح چاپ شده باید لمینت شود. لمینت به دو صورت مات و براق ارائه می‌شود که سیلور رسانه به شما همراهان گرامی توصیه می کند از لمینت مات استفاده کنید تا از انعکاس نور جلوگیری شود و گستره دید یکنواخت و یکدستی را به مخاطبان و علاقمندان ارائه دهید.

چاپ پلات و لمینت در مقابل عوامل جوی، ضربه و پارگی از مقاومت بالایی برخوردار است و به راحتی صدمه نمی بیند با این حال تنها با یکبار چاپ می‌توانید سال ها از آن در زمینه های مختلف استفاده کنید.

پس از استفاده، پاپ آپ استند را جمع نموده و آن را در کیف محافظ برزنتی که اغلب از جنس مرغوب و درجه ۱ است قرار دهید. درب این کیف به صورت زیپی است که از بالا باز و بست می‌شود.

در صورتی که از کیف چرخدار استفاده کنید به راحتی می‌توانید پاپ آپ استند را در مسافت های طولانی حمل کنید. همچنین نوع پاپ آپ استند هاردکیس، محلی برای نگهداری پوستر نیز دارد که همه اجزاء را در یک باکس ضد ضربه و ایمن یکجا داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رسانه نقره ای خدمات نمایشگاهی پاپ آپ استند طراحی پوستر درجه ۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکمال الدین میرجعفریان صبح سه شنبه در بازدید از عملیات اجرایی پل جدید انجیرلو اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌ موقع پل جدید انجیرلو را به ‌صورت مستمر پیگیری کنند.

وی با اشاره به عملیات اجرایی پل جدید انجیرلو در محور گرمی - بیله‌سوار بر رصد و پیگیری مستمر اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای و فرمانداری‌ها برای تکمیل به ‌موقع این پل تا ۳ ماه آینده تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به تخریب پل انجیرلو در محور گرمی - بیله‌سوار در سیل سال گذشته عملیات اجرایی پل جدید بلافاصله با ایجاد پل موقت کنارگذر آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بازدیدهای میدانی از این پروژه را در یک سال اخیر یادآور شد و بیان کرد: این پل دارای سازه خاصی است که هم‌ اکنون فونداسیون آن به پایان رسیده و بخشی از بتن‌ریزی نیز انجام شده و تیرهای عرشه به محل پروژه انتقال یافته است.

میرجعفریان ادامه داد: براساس اعلام اداره‌ کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان اردبیل اجرای پل انجیرلو ظرف سه ماه آینده به پایان می‌رسد و این پل زیر بار ترافیک می‌رود.

وی تصریح کرد: لازم است اداره ‌کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان اردبیل و فرمانداری‌ها با رصد و پیگیری مستمر اجرای این پروژه در تکمیل به‌ موقع آن اهتمام داشته باشند.

کد خبر 6079662

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • ۹۲۷ سازه آبخیزداری در اردبیل اجرایی شد
  • آبگیری ۱۱۰ میلیون مترمکعبی سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • هشدار طغیان رودخانه ها در ۳ استان
  • هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • تنها پل قدیمی تهران با سازه آجری
  • سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است
  • هشدار ستاد مدیریت بحران کیش به ساکنان و مسافران