Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@10:02:09 GMT

علیپور پیشنهاد تیم چینی را رد کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۳۰۱۹

آفتاب‌‌نیوز :

در چند روز گذشته اخباری مبنی بر پیوستن علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران به لیگ چین شنیده شده بود که البته گفته می‌شود مهاجم سرخ‌ها به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

مهاجم پرسپولیس که تا پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر ۱۰ گل برای تیمش به ثمر رسانده، امیدوار است به فوتبال اروپا برود تا در قاره سبز بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این رسانه‌های پرتغالی خبر داده بودند که تیم‌های ریوآوه، ویتوریا گیمارش و دی‌فریرا علیپور را زیر نظر دارند و ممکن است این بازیکن به پرتغال برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علیپور پرسپولیس لیگ چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!

به گزارش "ورزش سه" در تقابل حساس آلومینیوم و پرسپولیس شاهد دومین تقابل دوئل مجتبی حسینی و اوسمار ویرا در فصل جاری خواهیم بود. دوئلی که نخستین بار با برتری شاگردان حسینی به پایان رسید تا نخستین بازی پرسپولیس زیر نظر مربی برزیلی با شکست همراه شود.

ضمن آنکه این دیدار دومین تقابل تاریخ دو تیم در جام حذفی خواهد بود. در اولین تقابل دو تیم در فروردین ماه ۱۴۰۱ شاگردان مهدی رحمتی در تیم آلومینیوم موفق به شکست دادن پرسپولیس تحت هدایت یحیی گل‌محمدی شدند تا حالا شاگردان اوسمار برای انتقام از آلومینیوم انگیزه زیادی داشته‌ باشند.

جالب آنکه اين نخستین حضور پرسپولیس در جام حذفی بعد از ۴ سال به شمار می‌رود. این تیم آخرین بار تحت هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ۹۹-۱۳۹۸ مقابل شهرداری ماهشهر و در زمین حرف به میدان رفته بود که در پایان شاگردان کالدرون با دبل علی علیپور موفق به برتری دو بر صفر مقابل شهرداری شدند.

شادی علیپور به همراه ترابی و نعمتی در آخرین دیداری که پرسپولیس با مربی خارجی در جام حذفی به میدان رفته بود - 2 دی ماه 1398

از آن بازی تا کنون پرسپولیس به واسطه حضور چهارساله یحیی در این تیم در رقابت‌های جام جذفی به مصاف رقبا می‌رفت که حاصل آن کسب یک قهرمانی در فصل گذشته این رقابت‌ها بود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم