Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نزدیکان آیت‌الله فاطمی‌نیا گفت: این استاد اخلاق طی روزهای اخیر به دلیل عوارض ناشی از بیماری و امور درمانی در بیمارستان بستری شده بودند، اما الحمدلله فعلا دوره نقاهت خود را در منزل سپری می‌کنند.

به گزارش مشرق، اعلم ملکی از نزدیکان استاد فاطمی‌نیا طی پیگیری‌های خبرنگار ما پیرامون آخرین وضعیت سلامتی استاد فاطمی‌نیا اظهار داشت: در آیه ۸۰ سوره شعرا داریم: «وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ یَشْفِینِ؛ و چون بیمار شوم او مرا درمان می‌بخشد» برای رفع نگرانی مردم و عاشقان اهل بیت (ع) که از صبح امروز با انتشار پیامی در فضای مجازی نگران و ناراحت شدند، اعلام می‌کنم: استاد عالیقدر اخلاق، طی روزهای اخیر به دلیل عوارض ناشی از درمان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بودند، اما فعلاً بستری نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به توصیه پزشکان در استراحت مطلق به سر می‌برند.

وی افزود: این خبر ظاهراً با یک اشتباه زمانی، شب گذشته از سوی یک صفحه اینستاگرامی اطلاع‌رسانی شد که موجب نگرانی بسیاری از علاقه‌مندان ایشان شد. از همه مردم شریف و علاقه‌مندان به آستان آل‌الله علیهم السلام تقاضامندیم برای بهبود کامل همه بیماران و ایشان در این روزهای پایانی ماه ذی‌الحجه و سایر اوقات دعاگو باشند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین استاد اخلاق اینستاگرام فاطمی نیا آیت الله فاطمی نیا فاطمی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح مقام ارشد ارتش درباره حادثه در اصفهان

به گزارش همشهری‌آنلاین ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان اعلام‌کرد: پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان اعلام کرد که صدای انفجار صبح امروز مربوط به شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک بوده و هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

کد خبر 845461 برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • توضیح مقام ارشد ارتش درباره حادثه در اصفهان
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • شهادت نزدیکان «اسماعیل هنیه» در حملات اسرائیلی به نوار غزه
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)