Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه محمودآباد مازندران با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان گفت: در این مرحله چهار هزار و ۴۹۳ خانوار نیازمند شهرستان بسته معیشتی کمک مومنانه دریافت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از محمودآباد، به نقل از روابط عمومی سپاه مازندران ؛ اسماعیل ابراهیم‌نژاد امروز در مراسم گام دوم رزمایش کمک مومنانه در مصلای شهرستان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سلامت محمودآباد اظهار داشت: پس از منویات مقام معظم رهبری درباره مرحله دوم کمک مومنانه در روز عید قربان همه مردم این شهرستان پای کار آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همدلی تمامی خیران، مسئولان و مردم این شهرستان سبب شد تا مرحله اول کمک مومنانه 9 هزار و 50 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شود، افزود: امروز شاهد همدلی همه مردم و مسئولان محمودآباد در رزمایش کمک مومنانه دوم هستیم که در 3 مرحله در این شهرستان توزیع می‌شود و امروز  هزار و 796 بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در سطح شهرستان توزیع شد.

ابراهیم نژاد با اشاره به اینکه در مرحله اول کمک مومنانه دوم با شناسایی دو هزار و 185 خانواده آسیب دیده زیرپوشش بهزیستی، کمیته امداد و سایر خانوداه‌های آسیب دیده از کرونا به وعده خود صادق بوده و به توزیع بسته معیشتی به 100 درصد وعده جامعه عمل پوشاندیم، تصریح کرد: امروز به صورت نمادین حدود 600 بسته توزیع شد.

توزیع 215 هزاز بسته معیشتی در استان فارس / مرحله دوم رزمایش ‌مستمر برگزار می‌شود‌ مازندران| بیش از 2200 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان چالوس توزیع شد 10000 بسته معیشتی از درآمد موقوفات گلستان در دهه نخست محرم بین نیازمندان توزیع می‌شود گام دوم کمک‌های مومنانه در اردستان با 2000 بسته معیشتی تداوم دارد

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با اعلام اینکه "با شناسایی درست در راستای برنامه‌ریزی مناسب توزیع عادلانه‌ای انجام می‌شود" گفت: با حضور 630  خیر محمودآبادی در رزمایش مرحله دوم که به این سفره دعوت شدند تا کمک حال نیازمندان باشند؛ کمک‌هایی از جمله تهیه جهیزیه عروس، بسته معیشتی مایحتاج خانه و خانواده و حتی لوازم دانش‌آموزی مهیا شده است.

وی با بیان اینکه خدمات دیگری غیر از بسته‌های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است، بیان کرد: جامعه هدف ما چهار هزار و 493 خانوار نیازمند در شهرستان هستند که در سه مرحله رزمایش شناسایی شدند.

ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: غیر از بسته‌های کمک معیشتی خدماتی دیگر از جمله 10 کارت هدیه 100 هزار تومانی، سه جهیزیه عروس به مبلغ 52  میلیون و 500 هزار تومان، 313 بسته لوازم التحریر، کمک هزینه ساخت منزل نیازمند بابت آتش‌سوزی، ایجاد اشتغال خانگی برای 15 بسیجی، پرداخت یک میلیون تومانی برای کمک به زندانیان و کمک هزینه درمانی به ارزش پنج میلیون تومان به نیازمندان ارائه شده است.

انتهای پیام/ 684/س

R41358/P/S6,74/CT12 بیشتر بخوانید... توزیع ۲۱۵ هزاز بسته معیشتی در استان فارس / مرحله دوم رزمایش ‌مستمر برگزار می‌شود‌ مازندران| بیش از ۲۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان چالوس توزیع شد ۱۰۰۰۰ بسته معیشتی از درآمد موقوفات گلستان در دهه نخست محرم بین نیازمندان توزیع می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... توزیع ۲۱۵ هزاز بسته معیشتی در استان فارس / مرحله دوم رزمایش ‌مستمر برگزار می‌شود‌ مازندران| بیش از ۲۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان چالوس توزیع شد ۱۰۰۰۰ بسته معیشتی از درآمد موقوفات گلستان در دهه نخست محرم بین نیازمندان توزیع می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۴ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۵ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۶ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ۷ افزایش هزینه‌های تولید باغداران قیمت میوه را گران کرد ۸ تلاش مجلس برای توزیع کالاهای اساسی سبد خانوار / گرانی ‌فشار بسیار مضاعفی ‌به مردم وارد می‌کند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند گزارش ویدئویی| واکاوی ماجرای دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما / چرا جسد «سها رضانژاد» یک ماه بعد پیدا شد؟ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ گزارش|توسعه جوامع بشری در گرو مطالبه‌گری رسانه‌ها / رسانه‌ مطالبه‌گر چه رسانه‌ای است؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست مصاحبه|کاظمی قمی : شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند گزینه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت کیست؟ آیا عربستان از پرونده لبنان کنار گذاشته می‌شود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسته معیشتی بین نیازمندان بین نیازمندان توزیع مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه گزارش ویدئویی توزیع می شود توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: به منظور رفع چالش‌های پیش روی پرستاران "بسته ماندگاری پرستاران" که شامل رفع مشکلات رفاهی، معیشتی و تحصیلی این قشر فداکار است، نهایی شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس عبادی؛ معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست شورای هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، بر تعهد دولت و وزارت بهداشت به حل مشکلات پرستاران تأکید و اظهار کرد: به منظور رفع چالش‌های پیش روی پرستاران "بسته ماندگاری پرستاران" که شامل درخواست‌های رفاهی، معیشتی و تحصیلی این قشر فداکار است، نهایی شده و به‌زودی اجرایی خواهد شد.

عبادی ضمن اذعان به وجود مشکلاتی در نظام سلامت، به دلایل مختلف از جمله تحریم‌های ظالمانه، از تلاش‌های دولت برای رفع این موانع و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی خبر داد و با اشاره به هزینه‌های صرف شده برای آموزش نیروی انسانی، تأکید کرد که ثمره این هزینه‌ها باید رفاه، امنیت و سلامت جامعه باشد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در ابتدای مسیر خود قرار دارد، از پویایی و قابلیت ارتقای این قانون خبر داد و به احصاء و رفع مشکلات اجرایی این قانون طی دو سال گذشته اشاره کرد و از آمادگی برای اصلاح و بهبود مستمر آن سخن گفت.

جزئیات تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در سال 1403 اعلام شد

وی با تأکید بر لزوم پیگیری مطالبات از طریق مجاری قانونی و مدنی، از پرستاران خواست تا با ارائه نقدهای علمی و سازنده، به ارتقای فرآیندها و رفع چالش‌ها کمک کنند.

به گزارش تسنیم، پیش از این معاون پرستاری وزارت بهداشت درباره جزئیات بسته ماندگاری پرستاران اعلام کرده بود که این بسته، بر ارتقای وضعیت معیشت و کرامت همکاران تمرکز دارد. به طور مثال، پیشنهاداتی از جمله اصلاح فرمول محاسبه اضافه کار در آن ارائه شده است. بهبود اسکان همکاران پرستار نیز در این بسته در حال پیگیری است که شامل مسکن ملی و پانسیون‌های پرستاری است که ساخت پانسیون در 31 منطقه آغاز شده است. در این بسته همچنین تسهیلاتی برای ادامه تحصیل همکاران پرستار در نظر گرفته شده که ارتقای شغلی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس
  • توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار البرز