Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید راد با بیان اینکه حکمرانی خوب شهری از تعامل سازنده سه ضلع نهادهای عمومی، بخش خصوصی و جامعه مدنی به دست می‌آید، افزود: اولویت اصلی و نتیجه غایی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در توسعه کیفی و کمی خدماتی که ارائه می‌دهیم، رضایتمندی شهروندان است.

وی با اشاره به یک میلیون نوبت خرید روزانه در میادین میوه و تره بار و اختلاف قیمت ۳۰ تا ۴۰ درصدی محصولات در این مراکز نسبت به سطح شهر، اظهار کرد: ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار ضمن تامین مایحتاج روزانه شهروندان، برای مشارکت‌کنندگان بخش خصوصی نیز می‌تواند سود مناسبی به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راد با بیان اینکه اصلاح زنجیره تامین میوه و تره بار یک ضرورت است، تصریح کرد: با اصلاح فرآیند توزیع و کاهش فاصله تولید تا مصرف، می‌توانیم ضمن کاهش ضایعات و هدررفت محصولات، نقش موثرتری در کاهش قیمت میوه و تره بار ایفاء کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر لزوم اصلاح الگوی مصرف شهروندان، خاطرنشان کرد: تغذیه سالم را می‌بایست به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم تا مصرف درست و بهینه مواد سالم غذایی، ضمن تامین سلامت شهروندان، سهم بیشتری در کاهش هزینه خانوارهای شهری داشته باشیم.

کد خبر 4996864

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید راد بخش خصوصی سازمان میادین میوه و تره بار ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران روز خبرنگار شهرداری تهران قوه قضاییه انفجار بیروت کمیته امداد امام خمینی پیش بینی وضعیت هوا سازمان تامین اجتماعی وضعیت راهها محسن حاجی میرزایی سرهنگ نادر رحمانی شورای شهر میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت