Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کرمانیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در بیست و یکمین نشست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مازندران ،گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا برای دانشجویان و علاقمندان به تحصیل در سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ شهریه مقاطع کاردانی و کارشناسی که بر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه شدند ۵۰ درصد تخفیف شهریه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این تسهیلات تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال برای کارشناسی به صورت قرض الحسنه و ۱۰۰ میلیون ریال برای کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده است.

او افزود: تخفیف ۵۰ درصدی شهریه سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ شامل رشته‌های پزشکی نمی‌شود.
کرمانیان گفت: علاقمندان می‌توانند از تسهیلات بلند مدت و کوتاه مدت هم استفاده کنند.

رئیس دانشگاه آزاد مازندران گفت: این اقدام در راستای اقدام حمایتی به خانواده‌هایی است که در یک دانشگاه با مقیاس علمی جهانی که دارای ۷۰۰ آزمایشگاه و کارگاه است، تحصیل می کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا تخفیف شهریه دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، روح الله صیادیان خواه مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این مراسم با اشاره به مشکلات جوانان در امر ازدواج، توجه به حل همه جانبه این مشکلات را پایه اصلی فرهنگ‌سازی در راستای اجرای حجاب و دور نگه داشتن جوانان از ابتذال در جامعه و مبارزه با آسیب‌های ناشی از بی‌حجابی عنوان و تاکید کرد: متاسفانه هرچه مشکلات جوانان در امر ازدواج بیشتر می‌شود عرصه بر آنها تنگ‌تر شده و معضلاتی تحت عنوان بدحجابی و نابهنجاری‌ها در جامعه نمود بیشتری پیدا می‌کند و این مسئله جامعه را زیر سوال برده و ارزش‌های آن را مختل می‌کند.

وی افزود: پوشش دانشجویان در محیط‌های آموزشی و پژوهشی باید کامل و بر اساس شئونات اسلامی و دانشجویی باشد. با توجه به اینکه پوشش آراسته توام با وقار یکی از مهم‌ترین شئون شخصیت و لازمه احترام به دانش و آن مکان مقدسی است که افراد از نعمت کسب دانش بهره‌مند می‌شوند، انتظار می‌رود مطابق قانون کلیه اساتید، کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع دانشگاه از پوشش ظاهری متناسب با محیط علمی برخوردار باشند.

همچنین در این میزگرد هر کدام از مسئولین تشکل‌ها به بیان دیدگاه خود نیز پرداختند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228234 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد