Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه از اعلام آمادگی سپاه پاسداران برای واگذاری مکان‌های آموزشی و ورزشی خود در سراسر کشور برای کمک به وزارت علوم در برگزاری مطلوب کنکور سراسری خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در پی بیانیه مشترک وزرای علوم و بهداشت مبنی بر برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریور ماه سال ۱۳۹۹، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، با اعلام آمادگی سپاه برای کمک به تأمین فضای مورد نیاز جهت برگزاری آزمون کنکور سراسری کشور گفت: بر اساس تدبیر سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه مقرر گردید در صورت درخواست وزارت علوم و استانداران محترم سراسر کشور و متناسب با نیازهای اعلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانشگاه‌ها و مراکز عمده آموزشی و ورزشی خود که از استانداردهای لازم برای اجرای پروتکل‌های آزمون و نیز دستورالعمل‌های بهداشتی مورد تأیید ستاد ملی مبارزه با کرونا برخوردار هستند در اختیار مجریان آزمون قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لو برگزاری آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها آن هم در عصر کرونا را از رخدادهای بزرگ و ماندگار کشور قلمداد و تصریح کرد: بی‌شک تحقق مطلوب این رخداد مبارک آن هم در شرایطی که آحاد ملت و از جمله داوطلبان کنکور سراسری در حال مبارزه نفس گیر با شیوع بیماری کرونا هستند نیازمند یک رویکرد، همراهی و مشارکت ملی است تا به فضل الهی نسل جوان دانشجوی آینده جامعه به عنوان سرمایه‌های راهبردی کشور در کمال امنیت، آرامش، سلامت و با مراقبت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور موفق در آزمون کنکور، خود را مهیای ورود به دانشگاه و طی مدارج علمی برای پیشرفت و سربلندی ایران عزیز کنند.


سخنگوی سپاه تصریح کرد: سپاه و بسیج در برگزاری کنکور سراسری از هرگونه کمک به مجریان و دست اندرکاران آن دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: کنکور سخنگوی سپاه سردار شریف کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدجعفری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب در این جلسه گفت:آزمون سراسری حلقه ارتباطی بین آموزش‌وپرورش و آموزش عالی بوده و برگزاری دقیق و بی‌عیب و نقص این آزمون مورد انتظار دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان این مرزوبوم و خانواده‌ها، برای راه‌یابی فرزندانشان به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی است، ازاین‌رو وظیفه و نقش ما در این رویداد، فراهم نمودن شرایط مطلوب برای برگزاری هر چه‌بهتر این آزمون است.   وی افزود:تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و بدون دغدغه آزمون سراسری مطابق با قوانین اعلامی سازمان سنجش اندیشیده شده و همه پیش‌بینی‌ها برای جلوگیری از تخلفات احتمالی صورت گرفته است تا این آزمون ملی بدون خدشه و شبهه برگزار شود، دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان نیز از آمادگی کامل برای ارائه خدمات، تامین امکانات رفاهی و اجرایی در روز آزمون برخوردار هستند.   آزمون سراسری در میاندوآب به میزبانی دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و مرکز آموزش عالی شهید باکری برگزار خواهد شد، امیدواریم میزبان خوبی برای داوطلبان شرکت در آزمون سراسری باشیم.

دیگر خبرها

  • آغاز برگزاری فرآیند کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده اندیشیده شد
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی